Offisiell tråd for Panasonic PT-AE1000 1080p - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 108 av 108
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Ny pris på Panasonic PT-AE1000 er fra og med 10 juli på 31000,- inklusive mva.
    Muligens er den "verd" det (men det er et veldig tøyelig begrep) men det er ingen konkuransepris. En får jo faktisk TW1000 OG PS3 og enda er det 2K igjen til filmer ol.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja nå fant jeg denOg jeg tror nok det AK at du kommer til å bli imponert over bildet når du får se ett annet eksemplar av den.
    Jeg ble forsåvidt imponert over det jeg så også, jeg. Det eneste jeg skulle fått sjekket var de tingene som er spesielt påpekt i testen.
    Muligens er den "verd" det (men det er et veldig tøyelig begrep) men det er ingen konkuransepris. En får jo faktisk TW1000 OG PS3 og enda er det 2K igjen til filmer ol.
    Nei, prisen er stadig litt høy, men prisnedgangen gjorde likevel at projektoren ble mye mer konkurransedyktig. Hvordan den står seg mot TW1000 kan jeg ikke kommentere da jeg ikke har sammenlignet de.

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan si at det eksemplaret jeg eide var det ikke noe problem med uklare bilder og den var fullt på høyde og også noe bedre enn andre Lcd 1080 projektorer som jeg har sett som feks Mitsubishi hc5000 og Epson tw1000.
    Mvh bigtor

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan si at det eksemplaret jeg eide var det ikke noe problem med uklare bilder og den var fullt på høyde og også noe bedre enn andre Lcd 1080 projektorer som jeg har sett som feks Mitsubishi hc5000 og Epson tw1000.
    Da regner jeg med at du har gjort en direkte sammenligning?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, leste litt italienske tester i sommer og der kom panna bedre ut en både epson og mitsu sine alternativer. Også på tyske nettsteder så holdes det en knapp på panna.

Foresten så var beste pris i italia (som jeg fant) ca 2900 € dvs ca 23000 nok (ikke for å starte en prisdiskusjon) så uansett er den grovt overpriset her i norge.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Foresten så var beste pris i italia (som jeg fant) ca 2900 € dvs ca 23000 nok (ikke for å starte en prisdiskusjon) så uansett er den grovt overpriset her i norge.
    Det blir jo feil å helt enkelt sammenligne direkte priser fra andre land. Har du tatt høyde for elementer som lønnsnivå, levestandard, kostnader forbundet med butikkdrift og slike ting i disse beregningene?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er synd (for meg og kanskje fler) er at hvis Pana nå har laget en 1080p projektor som kunne blitt en like stor hit i 1080 segmentet som det 700 var i 720 segmentet, hvis de bare hadde lagt seg på en tilsvarende prispolitikk som 700 hadde...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er synd (for meg og kanskje fler) er at hvis Pana nå har laget en 1080p projektor som kunne blitt en like stor hit i 1080 segmentet som det 700 var i 720 segmentet, hvis de bare hadde lagt seg på en tilsvarende prispolitikk som 700 hadde...
    Det er jo et poeng, men AE1000 "skal" jo ikke være en rimelig projektor. Den er jo også svært godt utstyrt, noe som trekker prisen opp kontra de rimeligste 1080P projektorene. F.eks. Waveform monitoren og motorisert zoom/fokus.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •