Kjøp av Panasonic AE300

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 43
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av Panasonic AE300

Jeg har tenkt å kjøpe meg en projektor, har kommet frem til at AE300 blir den jeg kanskje kjøper. Men kan man snu bildet på projektoren slik at den kan takmonteres :?: Hvor stort lerret bør jeg kjøpe :?: Et GreyLine lerret er vel det rette å kjøpe, jeg skal male veggene i "kino" rommet i mørke farger. Hvilket lerret format bør jeg kjøpe siden dette er en 16:9 projektor :?: Er også litt usikker på om jeg skal bruke pc til å kjøre film på eller kjøpe meg en Phillips 963SA, har en Sony DVP 7700 fra før. Finnes det software til pc som automatisk justere lyden i høyttalerene med en mikrofon :?:

Hadde egentligt tenkt å kjøpe meg en Barco 808s men det må jeg legge på is. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, forventer ikke at bildet skal bli perfekt, men bra nok uten å ruinere meg selv :?

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du får takfeste til AE300!tror ditt valg av projektor er bra.men skal du kjøpe den i fra japan eller når den kommer til norge?den modelen som kommer til europa har scart inngang som er bra.men det er en bra projektor.jeg var også sugen på å kjøpe meg en crt projektor da jeg skulle kjøpe meg ny projektor!men jeg kjøpte meg en sanyo plv-z1 i fra tyskland http://www.big-screen.de/
    den funker ok den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AE300

Hei

Jeg har bestillt AE300 fra Japan. Den er vistnok nettopp kommet til Gardermoen, så jeg skulle få den i morgen (Fredag). Da skal jeg også flytte så jeg får ikke tid til å teste den med en gang. Men jeg kan komme tilbake med totalpris og kommentar når den er oppe å går. Så langt har jeg vært fornøyd med pricejapan. Raske svar (også klokken 23:00 japan tid) på mail.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AE300

Jeg kommer til å kjøpe den av PCShop.as. De har den til 19000. Det er en grei pris. Men, hvor mye må jeg ut med totalt hvis jeg impoterer den selv fra japan :?:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tar du den igjenom pricejapan.com så må du ut med ca. 17 000. inkl frakt, moms og den sheiten..

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PCShop.as impoterer den i fra pricejapan?å hva skal di ha for å impotere den til norge.(2500kr eller noe? :?:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AE300

Tror jeg regnet ut at pcshop.as tar underkant av 2000,- . Da ordner de også alt. Jeg gikk for egenimport da budsjettet mitt er stramt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, det eneste du trenger og gjøre for og bestille fra pricejapan er jo og overføre pengene med paypal , også sitte på ræva og venta på at varen kommer på døra, værre er det ikke

Det samme må du hos pcshop.as, om pcshop tilbyr noe mer en dette veit jeg faktisk ikke, det i såfall være hvis det blir noe feil på varen at de kan hjelpe til litt. men dette kan sikkert lygren svare på bedre enn oss da det er han som eier pcshop.as

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet det jeg også!jeg kjøpte min sanyo plv-z1 i fra tyskland.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Stemmer nok meget godt den beskrivelsen, Warelf. Det eneste vi kan tilby, er å gjøre denne relativt enkle jobben med å håndtere importen og utstede faktura fra et norsk selskap. Vi vil også bistå ved eventuelle defekter og andre problemer som måtte oppstå. Er du komfortabel med å handle i utlandet, er det jo ingen grunn til ikke å importere selv

Lykke til med din nye projektor!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Kjøp av Panasonic AE300

Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Jeg har tenkt å kjøpe meg en projektor, har kommet frem til at AE300 blir den jeg kanskje kjøper. Men kan man snu bildet på projektoren slik at den kan takmonteres :?: Hvor stort lerret bør jeg kjøpe :?: Et GreyLine lerret er vel det rette å kjøpe, jeg skal male veggene i "kino" rommet i mørke farger. Hvilket lerret format bør jeg kjøpe siden dette er en 16:9 projektor :?: Er også litt usikker på om jeg skal bruke pc til å kjøre film på eller kjøpe meg en Phillips 963SA, har en Sony DVP 7700 fra før. Finnes det software til pc som automatisk justere lyden i høyttalerene med en mikrofon :?:

Hadde egentligt tenkt å kjøpe meg en Barco 808s men det må jeg legge på is. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, forventer ikke at bildet skal bli perfekt, men bra nok uten å ruinere meg selv :?
    Jeg har AE300 med et 2 meter bredt 16:9 lerret, vanlig matt hvitt (Projecta fra Komplett.no). Denne kombinasjonen fungerer OK men lerretet har noe dårlig sortnyansering og noe lite gain etter min smak. Hvis du går for et grått lerret fra Euroscreen tror jeg 2 meter bredt lerret er maks størrelse da AE300 ikke gir det største lysutbyttet i økonomimodus. Prosjektoren støyer litt mer enn jeg setter pris på i vanlig modus (ja, den står på stuebordet).
    Jeg har også en Sony DVP 7700. Veldig pen DVD-spiller forresten. Den gir bra bilder med komponent-kabler. Men du vil de klar kvalitetsforbedring med en 963SA eller en HTPC. Jeg har prøvd med sistnevnte og fikk veldig bra bilder. Jeg holder på å oppgradere og gleder meg til å få en 2,53 GHz HTPC i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AE 300 Japan

Da har jeg fått fullstendig pris på min AE300 inkl. moms og frakt ++ fra Japan. Prisen ble 18600 inkludert et ganske dyrt takfeste. Da gjenstår det bare å få testet produktet over helgen. Er det noen som har en kjapp oppskrift på hvordan man endrer menyen til Engelsk?

R

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AE300 funker

Hei

Har nettopp testet at min nye AE300 funker. Alt vel, ingen døde pixler. Hurra. Takk Dvdjan for demo av din AE300 slik at jeg kunne bestemme meg for projektor.
    Nå har jeg desverre ingen tid til å teste noe mer før til uka.
    God helg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytte til engelsk språk

meny - linje nr 6-(enter)-english-(enter)

har en .pdf fil med engelsk bruksanvisning for den amerikanske versjonen (PT-L300u)
    Hvis du er interessert.

Fikk min AE300 fra PriceJ mandag. Ingen døde pixler her heller
    Nå trenger jeg bare å kjøpe nye kabler (Y-Pb-Pr) , Ca. 10 meter hvis jeg bare kan finne noe brukbart til en billig penge...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: AE 300 Japan

Sitat Opprinnelig postet av rosim
    Da har jeg fått fullstendig pris på min AE300 inkl. moms og frakt ++ fra Japan. Prisen ble 18600 inkludert et ganske dyrt takfeste. Da gjenstår det bare å få testet produktet over helgen. Er det noen som har en kjapp oppskrift på hvordan man endrer menyen til Engelsk?

R
    Jeg fikk en pris av Pricejapan på $2414 altså ca. 20900 kroner inkl. moms

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er greit nok, men pricejapan pleier og sette ned faktura beløpet så du slipper unna med litt mindre moms

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AE300

Sitat Opprinnelig postet av warelf
    Det er greit nok, men pricejapan pleier og sette ned faktura beløpet så du slipper unna med litt mindre moms
    Vel, jeg bestillte den igår, fikk ordnet det slik at jeg slipper unna med ett par lapper på momsen :lol: Så er det bare å smøre tålmodigheten godt og håpe at det er en uten feil.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg kjøper AE300 i usa kan jeg bruke den i norge da?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rusty: JA(99% sikker).... Jeg har hørt at AE300 leveres med universell strømforsyning som takler både 110/220V...

AK

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult da er det bare å kjøpe da!

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

1. Er Panasonic 32px10 til 7500,- et bra kjøp?
    By Albatross in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 2
    Siste melding: 05-04-2005, 19:00
  2. Panasonic AE300 og native oppløsning ved DVI
    By Scirocco in forum Digitale projektorer
    Svar: 3
    Siste melding: 08-23-2004, 19:03
  3. Ikke mulig å kjøpe Panasonic AE300 ny lengre...?
    By TomH in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 6
    Siste melding: 03-05-2004, 20:04
  4. Panasonic AE500 kontra AE300
    By Nitzer in forum Digitale projektorer
    Svar: 4
    Siste melding: 02-25-2004, 14:16
  5. Pære til Panasonic ae300
    By Terminator in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 0
    Siste melding: 01-18-2004, 18:09

Stikkord for denne tråden