Oppgradere fra Pana 700 til LG AN110 eller HC3000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradere fra Pana 700 til LG AN110 eller HC3000?

Hei dere
    Har idag en Panasonic 700 og lurer på om det har noen hensikt å oppgradere til LG AN100 eller Mitsu HC3000?

Jeg bruker Pana 700 med et grått 180 cm lerret (170 bilde størrelse) Sitter 2,90-3m fra lerretet. Projektoren står på hylle på bakvegg, veggen er 4,25 m fra lerret. (Betyr vel at linsen er ca. 4m fra lerret)

Er rimelig fornøyd med 700'en men lurer litt på DLP, og om det gir bedre bilde.
    Noen som har sammenlignet 700 mot LG AN110 pg HC3000 som kan gi tips?

Jeg vet at LG AN110 vil fungere i mitt rom, må muligens oppgradere til et litt større lerret siden avstanden er litt stor. Vil et 2m lerret med 190 bildebredde bli for stort med en av disse projektorene, når man sitter 2,90-3m fra lerretet?

HC3000 vil vel vanskelig passe i mitt rom, siden den ikke kan stå så langt fra lerretet, men er det stor bildekvalitetsforskjell på AN110 og HC3000?

Hva med de nye LCD projectorene f.ex Hitachi TX200. Er den mye bedre enn den eldre Pana 700, og hva med sammenlignet med LG AN110?

Alle svar mottas med takk!

Mvh C

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine favoritter er HC3000 / TX200.
    Med HC3000 er man selvfølgelig avhengi at det passer plasseringsmessig, men den er ikke så ille som mange skal ha det til :wink:

Jeg hadde Panasonic PT-AE700 før, og var egentlig strålende fornøyd, trodde ikke det var mulig å få det noe særlig bedre ved oppgradering uansett. Men der tok jeg grundig feil etter kjøp av TX200, helt ufattelig bildekvalitet til den prisen

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Hvor langt sitter du fra lerretet og hvor stort lerret har du?

Har også hørt mye bra om TX200, men jeg får vel problemer med å ha den hos meg p.g.a lang avstand fra proj. til lerret. (?!?)

Også synes jeg LG AN110 ville sett utrolig flott ut på veggen. Noen som vet om blidekvaliteten er bedre enn på Pana 700?

Eneste erfaringen jag har med DLP er for 3-4 år siden, før jeg kjøpte min første projektor (Panasonic 300). Da hadde jeg en LG som jeg ikke husker modellbetegnelsen på hjemme, men ble så skremt av mengden støy i bildet at den måtte sende stilbake. Er det ikke dithering det kalles? Er dette et problem på DLP idag?

Mvh C

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •