EpsonTw600+Sony DVP NS92S ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Yidaki sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

EpsonTw600+Sony DVP NS92S ?

Hei alle
    Nå har eg lest og lest på hundrevis av poster og et utall reviews av projektorer.
    Tenkte oppgradere fra AE700e til TW600. Har 2 spørsmål:

Får jeg mye igjen av denne oppgraderingen når det gjelder bilde og detaljer, er det verdt det?
    Antagelig så sier det seg selv at bilde vil bli mye bedre, særlig sortnivå, vil bare være sikker på at det lønner seg

Vet noen om kombinasjonen med Sony NS92V vil gi et bra bilde igjennom Hdmi på TW600?

Tusen takk for eventuelle svar

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Yidaki
    Vet noen om kombinasjonen med Sony NS92V vil gi et bra bilde igjennom Hdmi på TW600?

Jeg har hvertfall den DVD spilleren, og den har en "Issue". Halve vitsen med den spilleren er jo at den skal oppscalere vanlige DVD'er til 720p eller 1080i. Det synes jeg den gjør en veldig god jobb med, men på min, og de fleste andres spiller så sender spilleren ut et bilde som ikke "passer" til skjermen. Dersom du oppskalerer i spilleren og sender bildet til skjermen så får du en ekstra svart ramme rundt bildet. Jeg tror ikke Sony gadd å fikse dette problemet. For meg så er det ikke noe problem, siden TV'en min overscanner så passer bildet perfekt. Dersom TW600 har en overscan opsjon i menyen så kan DVP-NS92V være en god kandidat. Hvis ikke så bør du sette den til å sende det vanlige DVD signalet til projektoren og la den gjøre jobben med oppskalering. NS92'en gir veldig gode farger og skarp bilde informasjon, så det er en meget god DVD spiller uten oppskalering, men når du kjøper en "Upscaling" DVD så forventer man jo at det skal fungere.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg mye igjen av denne oppgraderingen når det gjelder bilde og detaljer, er det verdt det?
    Ja

Værs'e go` :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •