Tilbud om en Infocus 777 / Kodak 333 .... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er relativt enkelt å bli kvitt hot - spots hvis man plassere projectoren slik at man ikke "ser" den gjennom plata/duken.

Jeg ser dessverre rett på den, men nå er projectoren plassert slik at der er i midten av plata slik at det er mye mindre synlig.

Problemet er også mindre hvis man bruker en diffusjonsskjerm.

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En liten oppdatering. Jeg har brukt prosjektøren en stund nå, og den fortsetter å imponere. Det er så å si ingenting å sette fingeren på, eneste måtte være en noe begrenset on/off-kontrast sammenlignet med de aller beste. Den leverer rett og slett et knakende godt bilde uansett hva man mater den med!

Lampa har gått 130 timer nå. Lysutbyttet har ikke gått merkbart ned. Sammenlign dette med Ruby som ifølge målinger på avsforum har tapt seg 45% etter 150 timer...en liten katastrofe etter min mening ettersom Ruby i utgangspunktet har relativt stusselige 800 lumen FØR kalibrering. Jeg prøver ikke å "disse" Ruby, men vil bare påpeke at den har store begrensninger når det gjelder skjermstørrelse og mulighet for bruk med lys i rommet.

Kodak 333 er uten tvil det beste audio/video-kjøpet jeg noensinne har gjort!

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •