Infocus 4800 - råd om kjøp hos Expert

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Infocus 4800 - råd om kjøp hos Expert

Hei,
    Expert i byen der jeg bor har en Infocus 4800. Den står i utstillingen til pris av kr 9900,-. Jeg informerte dem om at denne er "gammel" og utgående modell fra 2003/2004. Jeg fikk da et tilbud om kr 5500,-. Er dette en god pris eller er det andre projektorer til denne pris som heller bør anbefales. 4800 var jo budsjettvinner så det holdt den gangen i alle hjemmekinomagasiner. Er det noen som matcher denne til denne prisen jeg er tilbud?

Mvh

Kenneth

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

4800 tok Expert inn paller av, rett før 4805 kom. 4805 ble vesentlig forbedret, bl.a mtp regnbue-effekten som skal være veldig fremtredende på 4800.

Skal de bli kvitt den projektoren må de enten lure en som overhode ikke har peiling på projektorer eller selge den billig. Jeg syns ikke 5500 er spesielt billig, da ville jeg isåfall hatt med ei ekstra lampe på kjøpet.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilby dem 3500/4000 - så er den din, få med kabel på kjøpet:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen,
    Takk for nyttig innlegg. Er klar over forskjellene mellom 4800 og 4805 og har vel egentlig mest lyst på 4805. Dette vil være min første projektor. Jeg har tidligere lånt 4800 hjem og synes den var meget bra. Husk at jeg er nybegynner. Hadde ikke lyst til å bruke mer enn maks 5500 på denne. Er det noen andre modeller som kan matche Infocus 4800 til denne prisen idag?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er helt ok. Jeg synes likevel det er litt stiv pris, men som sagt - jeg tror at du får den billigere hvis du kommer å sier "tar den for xxxx". Har vondt for å tro at dem ikke bare vil bli kvitt dem.

Men det er du som skal ha dette, og hvis du var fornøyd, så bedømmer du jo selv hva bildet er verdt..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Kid,
    Takk for rask respons, kid. Ser du andre nye projektorer i denne prisklassen som er like bra eller bedre med nyere teknologi? Feks Hitatchi. Skjønner jo at det er ikke mye man kan forvente i denne lave prisklassen. Infocus 4800 har jo teknologi fra 2003, mens man kan få LCD projektorer med nyere teknologi idag for stort sett samme pris??

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har infocus sp4800 selv og syns den er veldig bra. det ensete dumme er at den bråker endel og har begrenset innganger (dette kan jo ordnes med en switchboks). har aldri hatt problemer med regnbue effekt og det har heller ikke vennene mine eller noen andre som har sett på. Så at sp4805 lå på 7500 på en expert messe for 1,25 år siden. Jeg vil absolutt anbefale sp4800 eller 4805 (helst 4805 for den er oppdatert og bråker ikke like mye). Du kan få sp4800 til billigere enn 5500

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Dypbassen,
    Takk for innlegg. Ja ser at 4805 er nede i ca 6700 på det laveste hos Kelkoo. Synes likevel at jeg da er over budsjett. Får jeg en overligger og ny 4800 hos Expert her jeg bor så går jeg nok for den. Lokal forhandler er jo også en fordel hvis reklamasjon. Vet ikke om forskjellen på en 4800 og 4805 er så enorm at det kan forsvare prisforskjellen hvis jeg da får den for ca kr 4000. Begge ble jo rost opp i skyene av L&B da de kom, men de så også en stor forbedring på 4805. Tror nok denne forskjellen ikke så stor for meg som en nybegynner på projektor.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •