Decisions,decisions!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer peiper sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Decisions,decisions!!!

:shock:

Hei!
    Trenger litt input.Skal kjøpe min første front prosjektor og har Kommet fram til 3 kandidater.
    Epson TW 200
    Panasonic AE 500
    Sanyo PLV Z2

Denne skal brukes til å se DVD (primært),og LASERDISC.Pga plasshensyn vil det i første omgang bli snakk om et bilde på ca 72".
    Prosjektoren bør ha en god deinterlacer.

Mvh Terje

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vurderer også Z2 opp mot AE500. TW200 er uaktuell for meg da den mangler DVI-inngang (som de to andre har).

Z2 har hatt noen rapporterte problemer med PAL interlaced. Disse problemene har vært spesielt tydelige via s-video inngangen. Mange har gitt Sanyo huden full for å ikke utstyre maskinen med god deinterlacer for PAL.
    Men Sanyo har meldt at problemene er firmware relaterte, og at ny FW er på gang. Avventer hvordan den nye FW løser problemene.

AE500 i "Europeisk" utgave (med Euroscart og engelske menyer) er sluppet i New Zealand (av alle steder). Så langt har jeg bare hørt positive rapporter.
    Det sies at produksjon vil settes i gang i Europa i midten av december. Og at lansering i Norge vil skje i Januar/Februar. Spørsmålet er om man kan vente så lenge...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •