Pixelmapping med Powerstrip.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Pixelmapping med Powerstrip.

Har problemer med å få bilde på min Benq 7800 når jeg kjører oppløsning 1024 x 576, 60 HZ via Powerstrip.Skjemkortet er NIVIDIA Geforce4 MX 440. Bilde er ok på PC skjermen, men når jeg flytter det over til pj får jeg ikke noe bilde.
    Er det noen som har peiling på hva problemet kan være?

JIM

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Definer "flytter". Betyr det at du kjører med extended desktop? I så fall er det et kjent problem. Benytt heller kloning.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne projektoren selv, og etter timevis med testing, har jeg kommet til den konklusjonen at denne projektoren ikke klarer å synke på alle frekvenser i native oppløsning, dvs. 1024 x 576. Dette gjelder f.eks. NTSC's 60 Hz. Jeg har forsøkt ørten forskjellige timingverdier, men har aldri klart å få den til å fungere tilfredsstillende i NTSC.

Løsningen for min del var å kjøre 1280 x 720 oppløsning ut til projektoren, her klarer den å synke både på 50, 60 og 75 Hz. Bildet mister noe detaljer, men fordelen er mye bedre flyt (mye mindre hakking).

For meg er det totalt uforståelig hvordan BenQ kan lage en projektor som fungerer bedre med annen oppløsning inn enn det projektoren faktisk er laget for å vise.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flytting av bilde : Går til avansert i menyen, standard (dualwiew), videre til enhetsinnstillinger,velg utdataenhet og velger da digital skjerm. Både pc skjerm og pj blir sort,må restarte pc for å få tilbake bildet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •