collargoll
Fersking

Norway
10 Innlegg Sendt - 03/12/2002 : 18:53:09
--------------------------------------------------------------------------------
Dette gjelder da dere som IKKE har brukt paypal. Skal overføre penger til en bank i USA, ogg fikk ikke noe SWIFT nummer fra sjefen i Japan. Brukte dere dette?

Ellers tar jeg gjerne mot betryggende ord om at dette er er trygg plass å handle på(pricejapan). Syns det er skummelt å sende så mye penger ut i den store verden!

Hvor lang tid har det gått fra dere bestilte til varene kom?

K.

dvdjan
Fersking

Norway
12 Innlegg Sendt - 04/12/2002 : 15:37:18
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg brukte da Paypal når jeg betalte for min AE 300, men når det gjelder leveringstid fra bestilling så tok det under 1 uke før den var på døra !

Jeg har i hvertfall bare positiv erfaring med PJ, og de satt ned verdien på projektoren med 50 % etter at jeg spurte om det var mulig , resultatet var da at jeg sparte 1800 kr i moms !

dvdjan

Marge: -Homer, the Lord only demands one hour per week of your time.
Homer: - Then He should have made the week one hour longer.

Yenzu
Viderekommende

Denmark
51 Innlegg Sendt - 04/12/2002 : 16:43:44
Jeg betalte til den japanske bankkonto og jeg fik en swift code. Skriv til Kaneda igen og bed om swift koden. Det er sikkert bare en fejl.

Det tog ca. en uge fra jeg bestilte til jeg havde projektoren. De sender når de modtager pengene. Fra afsendelse til modtagelse tager det ca. 3 dage.

-Jens

------------------------
Http://www.geekculture.dkHttp://www.releaseplan.dk

collargoll
Fersking

Norway
10 Innlegg Sendt - 04/12/2002 : 20:28:25
Takk for svaret gutter!

Fikk Swift koden til slutt, og nå har jeg også fått dem til å skrive ned prisen med en hel masse ping-pong penger!

AE200 + takfeste ble da billigere enn AE100 i gamlelandet!

Så var det den laaange ventetiden da....