Hei eg har kjøpt ein projektor fra komplett nå og lurte på om noen andre her har brukt denne? isåfal hvordan ble bildet osv? eg er ikke noe kresen kar så eg går utifra eg blir veldig fornøgd, har tidligere hatt ein panasonic ae 300 eller va det heter som eg kjøpte brukkt men solgte etter noen mnd pgr av pengemangel, var veldig fornøgd med den, nå er det eit års tid sia eg har hatt projektor og nå som eg hadde litt penger tenkte eg det var på tide med ein igjen sia eg har lerrete og alt fra tidligere. så da kjøpte eg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313870 fra komplett og rekner med og ha den i hus tirsdag. skal bruke den til litt data og dvd, har 42" plasma tv til parabolen så den vil ikke bli brukkt til tv titting.
Som sakkt eg er ikke noe kresen og synest denne såg rimelig og grei ut til mitt bruk. vet jo det finnes hd projektorer og alt dette så er klar over at den er ikke akuratt den skapte hjemmekino projektor men går utifra den duger til min stue til ein dvd film i ny og ne på mitt 2x2meters lerret + pærene til denne var ganske rimelige 1995kr.