Beste bruktkjøp på PJ akkurat nå ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste bruktkjøp på PJ akkurat nå ?

Vanskelig spørsmål uten fasitsvar men mulig med mange forslag. Har selv sett PD Action mkIII til 25 tusen, som en sterk kandidat. Men også en Sanyo Z4 til 10 tusen. Infocus X1 er vel for gammel og utdatert men har sett den til 3 tusen. AE 700 går vel for rundt 5 tusen.

Ellers så har en jo CRT til varierende priser og tilstand. En Barco Cine 9 til 150 tusen er vel noe av det beste en kan få men laaaangt fra billig.

Hva mener forumets medlemmer ?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på hva PT-AE700 var/er, synes jeg det gir veldig mye for pengene hvis man får den for fem lapper.. "Dagens" lcd projektorer er det lite å se av på bruktmarkedet, samtidig som de ikke har tapt seg så mye i pris.. Vanskelig spørsmål:wink: Eneste CRT jeg har sett er Barco, og det virker jo imponerende!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden en får AE 900 til 10 tusen splitter ny, så kan jo ikke AE 700 ligge så mye høyere enn 5 tusen. Virker som AE 700 faktisk er mer "populær" enn AE 900 ? Skjønner ikke dette helt, selv om den ikke er like god som TW 600 og TX 200 burde den jo være bedre enn AE 700 ?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du ikke glemme att ae 700 var nærmest en revolusjon når den kom, man gikk jo nærmest mann av huse får å skaffe seg en ;-) Spranget vidre til 900 var bedre men ikke på langt nær så mye som mange hadde håpet på.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    900 var skuffende i forhold til hva man opplevde med 700. Jeg forventet meg iallefall mye mer når den skulle komme, likt Panasonic i de fleste år. Og til mine øyne, knuser de fleste andre nye projektorer i dag 900.

Det er vel derfor den har lagt seg på en respektabel pris, 10k også. Det er den verdt. Jeg synes faktisk ikke 900'n er så veldig mye bedre enn 700'n.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer vel snart en ny modell fra Pana. Da vil kanskje prisen på de brukte falle ytterligere. Spesielt AE 900. Tror faktisk jeg heller ville kjøpt en brukt Z4 til 10 tusen enn gitt 10 for en ny AE 900.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •