Trenger litt hjelp ang. kjøp av prosjektør, evt. tilpassing

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger litt hjelp ang. kjøp av prosjektør, evt. tilpassing

Heisann! ;-)

Litt om meg:
    Starter med å presentere meg selv. Er en gutt på snart 17 år, er født, oppvokst og bosatt i Ålesund hvor jeg bor med mamma, pappa og lillesøster. Går til daglig på Akademiet VGS hvor jeg studerer medier & kommunikasjon.

Hvertfall.. -Det har muligens blitt min tur til å kaste meg ut i projektorverden. Har vært inne på tanken ved et par anledninger, og nå har det seg slik at jeg får 20.000,- tilbake på forsikringen etter at min moped/scooter ble stjålet.
    Jeg har i grunn og bunn ikke så lyst å bruke hele summen på projektor, men kan god avse rundt 12 lapper, da jeg trenger meg et nytt, brukt kjøretøy fremtil jeg får sertifikatet for bil.

Har i tillegg litt penger etter jeg fikk lønn. Men dette kommer vi tilbake til! ;-)

Litt om rommet:
    Satt meg ned to minutter i Photoshop og fikk fikset en enkel tegning av rommet mitt, ettersom det er litt spesielt.
    Det stemmer sikkert ikke helt på målene, men det får bare gå sin gang. Mener veggen hvor jeg vil ha lerret er i underkant av 5 meter, ikke 6 som på tegningen.

http://img149.imageshack.us/my.php?image=rom012pz.jpg

Ja, som dere ser så er rommet mitt ganske upraktisk, og ikke nok med det;
    I hjørnet med sofaen, og det hjørnet til høyre har skråtak fra begge sider, noe jeg misliker sterkt.

Hvordan vil det være sann som jeg har satt det opp nå? Vil de som sitter helt i enden på sofaen ikke se noe som helst?
    I tillegg tenke jeg å ha rammelerret, ettersom jeg har hele veggen til disponsisjon.

Over til projektoren: