Epson TW200h (1280x720) til 5995kr no vært å kjøpe? kom med innspill ppl

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Epson TW200h (1280x720) til 5995kr no vært å kjøpe? kom med innspill ppl

Heisann folkens. Titter litt rundt etter projektorer nå, siden skattepengene kommer snart og jeg hvet hva de skal brukes til ;-)
    Og har lurt litt på denne Epson EMP-TW200, den har 1280x720p(750p), og lest at den takkler kun HD-matriel 720p gjennom Komponent inngangen, men jeg har kun DVIogVGA ut fra min pc som jeg skal bruke som HD-kilde, er det bra å bruke VGA til å sende HD-signaler med, eller funker det kun med component? skjønte ikke detta,da jeg trodde man kunne sende HD med VGA også, husker ikke hvor jeg leste hvor det stod kun komponent.

Noen som har noen erfaring om denne projektoren? er den hvert å satse på?
    Jeg har et meget lyst rom med cafe-latte malt panel på veggene og jeg vil få 85-95% lyskontroll etter atte jeg har begynt å gjøre noe med det :razz:
    Nå vurderer jeg denne fordi jeg fortsatt er lærling og har dårlig økonomi, 1280x720p pj til 5999,-kr høres ikke dumt ut :-?

Håper på innspil her, siden jeg det ikke står no særlig om denne på dette forumet. Regner med at det er relativ gamel teknologi denne i forhold til dagens høyoppløste pj`r.

Mvh
    kas

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som har denne?

Hvor bekymret bør jeg være når det gjelder HDCP, siden denne ikke har det? Vil det være mulig å kjøre HDCP beskyttet matriel med komponent egentlig, tenker på det siden HDCP gjelder kun digital overføring men ikke analog???

EDIT: PRISEN PÅ KOMPLETT BLE NÅ 6995,- igjen :-(

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •