Epson Projektor EMP-TW600 HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active bjorlien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson Projektor EMP-TW600 HD

Heisann!

Vurderer på det sterkeste å kjøpe meg en projektor, har ikke så god peiling men har blitt anbefalt av kamerater at jeg bør kjøpe denne: http://www.nettdata.no/catalog/product_info.php?cPath=173_113&products_id=1232 fordi den gir meg det jeg trenger: God i lyse omstendigheter, Bråker lite, HD-ready, å bra kontrast..

Ser dette ut til å være et bra kjøp? Eller bør jeg lete videre? Skal IKKE over 10.000,-

Har bestilt hele EF-Serien: http://www.yamaha-hifi.com/cat3.php?lang=n&country=NO&idcat1=1&idcat2=41&idca t3=75&archivset=&newsset= til Yamaha som surroundhøytalere å en Energy 10" subwoofer

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis 10.000 er en absolutt grense er vel Epson TW-600 (9.995,- på komplett.no) det eneste alternativet av D5 prosjektorene... og det er jo et knallkjøp til den prisen! :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en slik selv, og kan på det sterkeste anbefale den - spesielt nå som den er mulig å få tak i såvidt "billig" (kjøpte den for noen tusenlapper mer for bare et par måneder siden). Har min gående i stua uten full og absolutt lyskontroll, og det funker likevel storveis (selv om det selvfølgelig blir bedre jo mørkere det er).

I "cinema-mode" er det overhodet ikke plagsom støy, synes jeg, selv om det står plasser relativt rett over der vi sitter. I "living room-mode" er støyen mer merkbar, men jeg bruker sjelden eller aldri det modus.

Go for it! Prisen i linken din matches vel andre steder - men tror du pt. ikke finner den billigere andre steder her til lands.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •