Problem med Infocus X1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med Infocus X1

Jeg har egentlig aldri hatt noe problemer med X1en, inntill igår. Da jeg skrudde den på var bildet veldig svakt, og det fadet helt ut og jeg fikk røde blink i led-en på projektoren. Dette tyder jo egentlig på at pæra har gått vil jeg tro, men lampetiden har ikke oversteget 1500 timer, og jeg kan forvente 4000 timer i følge infocus hjemmeside. Noen som har vært borti problemet? eller har noe forslag, kundeservicen til Komplett er forøvrig bedriten, og de henviser bare til en "hjelp deg selv" greie. Så,, er taknemlig for all hjelp.. for øvrig, jeg er fullstendig klar over at forventet levetid og faktisk levetid nødvendigvis ikke er det samme, men under halvparten av det man kan forvente syns jeg er litt stusselig

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytt pære! 1500 timer er ca det du kan forvente på en X1.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, noe forslag på hvem som selger pæra billigere enn komplett? evt hva kan jeg få for en x1 uten pæra, og så evt kjøpe noe annet. Hvis den ikke holder lenger enn 1500 timer og jeg trenger ny pære til 4000 kr hvert andre år, lønner det seg jo ikke etter to pæreskift

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes "hjelp deg selv" greia er utrolig arrogant. Etter min oppfatning er det nettbutikken sitt ansvar å tilegne seg tilstrekkelig kunnskap og informasjon om problemet, for så å gi deg en tilbakemelding, med mindre dette ikke står i kjøpsavtalen (kvitteringen) i utgangspunktet. Synes det er merkelig at kundene godtar slik behandling.

Lurer på hva produsentene mener om forhandlere som bare videresender forespørsler til produsent?

Angående pære, så er det nok ikke mye å hente. Men hvis du kjøper ny projektor, så ville jeg handlet i en butikk som har 2års lampegaranti.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt enig, det er absolutt ikke kundens egen oppgave å finne ut hva som er problemet i en sånn sak. Jeg sendte en liten mail til forbrukerrådet også og hørte ang så kort lampetid når det opplyses mye høyere, men antar det ikke er mye å hente.. kjøper antagligvis ny pære nå, og ny neste gang det blir nødvendig å bytte. Det lønner seg jo ikke over hodet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •