Benq PE7700 elle Hitachi PJ-TX200???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Benq PE7700 elle Hitachi PJ-TX200???

Jeg kan få disse til samme pris... er det noen mening om hvilken som er bedre? Jeg skal bruke den mest til film (fra DVD i første omgang, men HDTV etterhvert) og XBox 360 i en kjellerstue.....

mvh
    Leif

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står jo mellom en litt eldre kvalitets dlp og en av de nye lcd. Er jo forskjellige fordeler/ulemper vedr. lcd/dlp. Avhenger litt av rommet ditt også, hva slags lerret det skal vises på, hva slags lyskontroll du har etc. 7700 er en veldig god film projector og tx-200 er en veldig god og fleksibel projector til det meste.

Et vanskelig valg..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du burde nesten lese deg til det.. og aller helst teste dem på demo et eller annet sted, for å avgjøre hva som passer ditt øye best!

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søk på PE7700 er noe tråder om folk som har hatt problemer med denne. EKS pærer som ryker. Men den har et veldig bra bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har meget god lyskontroll så det er ikke det det står på.... er Hitachi'en like god som BenQ til film? Kollegaen min har BenQ og det bilde er bra Lerretet det er snakk om å bruke det på er et motorisert lerret fra EET.. tror det er Esselte som lager disse... Tror ikke det blir så lett å få lånt disse av importør til test.... Var egentlig ganske sikker på PE7700 men så kom denne hitachien på banen da...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Søk på PE7700 er noe tråder om folk som har hatt problemer med denne. EKS pærer som ryker. Men den har et veldig bra bilde.
    De problemene som tidligere har vært med 7700 skal være historie, dersom man kjøper en ny i dag. Som du nevner, veldig bra bilde

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har benq7700 det er bra bilde.men du trenger en bra dvd spiller med hdmi og som kan skalere opp til 720p da bilde behandligen i benq7700 er heller meget dårlig ved ikke progresive signaler foreks s-video eller fra parabol/kabeltv

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har Yamaha DVD-s2500 med DCDI prosessor, det bør vel holde Har også RXV-4600 som jeg mener skal kunne scale den og... og Xbox 360 da... så kilden er vel grei.....
    Det jeg lurer på er hvilken som har best bilde og farge gjengivelse med tanke på disse og evt andre HD kilder....

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv 7700 og har sett Hitachi'en hos en kompis - til samme pris og rent bildemessig ville jeg ha valgt 7700

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •