Problemer med Hitachi PJ-TX200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Hitachi PJ-TX200

Hei.
    Fikk plutselig problemer med min PJ-TX200 her nå, den hadde stått på en del timer også plutselig forsvant bildet, lampen "lamp" lyser og power lyser, begge i rødt. Jeg har prøvd å dra ut kontakten og hatt den avslått i en times tid, etter dette fikk jeg bilde i noen sekunder før det samme skjedde igjen. Prosjektoren er kun noen dager gammel og brukt i ca. 15 timer.

Det kommer en slags rar tikkelyd en gang i blant, etter jeg starter den og hvis jeg kikker inn i "linsen" så blinker det fælt i lampen en gang i blant. Kan lampen være ødelagt allerede, og hvordan kan dette ha skjedd ?

Noen som har noen tips ? Jeg skulle så gjerne sett litt film i kveld

Mvh.
    Tom

Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shit! Har tenkt å kjøpe en sånn, jeg. Hold oss underrettet om hva som skjer'a!?

Lykke til :-)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan lampen være ødelagt allerede, og hvordan kan dette ha skjedd ?
    Det er desverre mye mulig, og det er vel tvilsomt om du får se film i kveld. Klikkingen du hører er nok når pæren prøver å tenne. Du får ny pære på garantien, selv om det er en liten trøst nå som projektoren er såpass ny.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk. Da er det nok det som er problemet. Er dette et "vanlig" problem, som skjer fra tid til annen, eller har jeg bare vært veldig uheldig ?

Jaja, da blir det jo en kjedelig påske på filmfronten.

Mvh.
    Tom

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Tx200 er tredje projektoren jeg har hatt, og sålangt har jeg ikke hatt noe som helst problemer med de.
    Regner med at du har vært skikkelig uheldig, men det er nå engang slik at alle duppedingser kan gå i stykker og noen før enn andre desverre.
    Heldigvis dekkes slike saker av garanti, så det byr jo ikke på særlig ekstra utgifter sånn sett. Men det hjelper ikke i kveld :neutral:
    Håper ikke denne episoden tar glansen helt av projektoren din. Det er tross alt en god bildeformidler når den virker ;-)
    Tror heller ikke dette er representativt for denne modellen generellt. Har ikke hørt om lignende før.

:smile:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •