Problemer med hakking/stopp i bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med hakking/stopp i bilde

Jeg har en Action Model Two koblet opp en Denon DVD spiller, 2800 mk II ved hjelp av en komponent video kabel. DVDen er oppgradert til å vise progresivt bilde. Under film visning vil bildet av og til stoppe opp noen sekunder, mens lyden fortsetter på filmen. Dette har ikke blitt observert ved bruk av S-video kabel. Har erfart problemer med hakking / full stopp ved avspilling av DVD filmer med kopisperre tidligere, men denne stoppingen som nå erfares ved bruk av prosjektor er ikke av samme alvorlighetsgrad.

Kan dette være et problem med gammel DVD spiller eller kan det være et problem med prosjektoren i og med at lyden fortsetter på filmen? Som nevnt virker det at det kun gjelder ved bruk av komponent overføring av bilde.

Ønsker gjerne å få innspill og erfaringer på dette fra andre brukere.

Jan

Active langbein sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som det er spilleren..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Griede å framprovosere en "frosset" bilde igjen, der jeg samtidig sendte signal via scart til TV'en. Signalet over komponent kablene var da frosset. Slo så av prosjektoren for så å slå den på igjen en stund senere, etter den vanlige oppstarten med oppstartbilde osv, kom så det samme frossede bildet opp igjen. Dette kan tyde på at det er ett eller annet som er galt med DVD spilleren og da gjerne komponent overføringa av bildet??

Kan det være noen vits i å feilsøke og prøve på å reparere dette, eller lukter det ny DVD spiller.....

Kommentarer?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

Hvis du selv ikke har tilstrekkelig med kunskap om DVD-spillere o.l. ville jeg ha levert den på sykehus... Og i tillegg hvis du enda har garrantien ville det vært dumt å kaste den å kjøpe ny...

Jeg ville ha levert den inn til reprasjon som sagt. :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •