Sanyo Z2 vs Toshiba MT 200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Nilka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sanyo Z2 vs Toshiba MT 200

Hei. Jeg har mulighetene til å kjøpe en av disse projektorene. prisen på dem er ca 6k på begge. Det jeg lurer på er hvem av dem som er best. Og jeg tenker ikke på i forhold til prisen men sånn totalt.
    Har ikke problemer med rgb-flimmer.

Mvh. Njáll

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nilka
    Hei. Jeg har mulighetene til å kjøpe en av disse projektorene. prisen på dem er ca 6k på begge. Det jeg lurer på er hvem av dem som er best. Og jeg tenker ikke på i forhold til prisen men sånn totalt.
    Har ikke problemer med rgb-flimmer.

Mvh. Njáll
    Først må jeg si at jeg synes prisen for begge er litt høy. Du burde vel kunne få neste generasjon for 6-7k (for eksempel Z3 og AE700).

Ellers kan jeg anbefale Z2 som en proj av høy kvalitet. Jeg har en som nå er 2,5 år gammel, er i daglig drift og fungerer perfekt enda - har ikke gjort noen form for vedlikehold på den.

Ellers tror jeg de to proj er ganske likeverdige - hadde kanskje tatt den projen med minst timer på telleren? Men synes prisen burde gå ned et par tusen - har de over 1000t på telleren burde du prute mer.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du leve med MT200 sin kraftige offset så ville jeg valgt denne. Den er en generasjon etter Z2 og gir et knall bilde fra DVD. Skal du bruke den til PC så velg Z2 pga. oppløsningen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •