Benq 7700 MED nyeste firmware og problemer med pære

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Benq 7700 MED nyeste firmware og problemer med pære

Benq 7700 MED nyeste firmware og problemer med pære.

Snakket med Benq i Holland nå.

De gir alle projectorer 6 måneders garanti på lampe. Jeg personlig synes dette er altfor lite med tanke på historien til denne projectoren.
    Benq i Holland bedyret att problemet nå var løst, med den siste firmware som er ute, å lovet att pæra ikke skulle ryke.
    Jeg mener å ha hørt om folk her på forumet som har fått pæreproblemer etter att de har oppdatert firmware også, men det kjennte ikke Benq noe til i det hele tatt.
    De er i ferd med å sette opp en kar i Sverige, som skal ta seg av det skandinaviske markedet, jeg får E-mail adressen hans snart.

Kansje kan vi ha en tråd med KUN de som har fått problemer ETTER att de fikk oppgradert sin firmware, slik att neste gang vi tar kontakt med Benq, så har vi ett tall på disse tilfellene. Benq virket som om de tok dette SVÆRT seriøst, å de virket villige til å løse dette både for sitt eget navn og ære, og for att vi som kunder skulle være trygge på Benq.

Legg kun igjen svar her hvis du har problemer med din Benq7700 og pære, å du har nyeste firmware i denne. Slik att vi kan kontakte Benq når vi har litt kontroll på om problemet ahr blitt mindre for vår del.

Jeg har ingen problemer med min enda, men jeg holder pusten til jeg VET att benq tar vare på oss som kunder, også etter att 6 måneder har gått.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke nyeste firmware, men jeg har 0.44,A00. Jeg har hatt min PJ i 3 måneder nå 100 timer. Ingen problemer så langt. Den andre tråden begynner å bli litt rotete i følge meg, derfor lurte jeg på om man kunne spesifisert hvilke projektorer som er veldig utsatt for at pæren skal ryke.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fik en ny PE7700 i bytte med den gamle defekte, og den virkede i 3 minutter før der kom lodrette streger på billedet.

Venter nu på at der kommer reservedele hjem fra Holland så der istedet kan komme ny firmware, hardware og lampe i den gamle projektor.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Update.

Pæren var u/s efter 500 timer, så gik jeg en ny PE 7700 der var u/s efter 3 minutter, så fik jeg min første PE7700 repareret og opgraderet med ny firm og hardware, og nu er den igen u/s......farverne er ikke korrekte...

Jeg skal aldrig mere købe BenQ.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du kalibrert på nytt? I følge innlegg på amerikanske avsforum har mange kommet tilkbake med merkelige innstilinger

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, jeg har kalibreret på ny. Når man viser colorgrid bar er der fejl på farverne.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut color wheel timing i service menyen, flere i USA rapporterer at den kommer tilbake fra oppgradering med en verdi på rundt 70, prøv rundt 50 - min står på 56 og fargene er fine.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nu fået den nye projektor hjem igen, og nu virker den indtil videre. Der var et kabel til bundkortet der var gået løs, hvilket resulterede i streger på billedet.

Selvom jeg har været uheldig med projektorerne, har servicen fra BenQ her i dk været iorden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •