DVI tilkobling på PJ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVI tilkobling på PJ

Ser at action-pjene har dvi inngang. Jeg er ikke akkuratt ekspert på det feltet her bare for å ha sagt det, men mener jeg har lest et sted at DVI gir best bildet. Men når jeg ser på de projektorene i 10-20000kr klassen, så har jeg ikke sett at noen av de har det. Men gir det like bra resultat å bruke omgjører fra DVI til HDMI?

Og et lite spm til: Hvordan kobler man både en dvd-spiller og HTPC til en projektor? Bare lurer ettersom det er vel ikke ofte at en pj har 2 dvi innganger? Eller er det stort sett bare unødvendig og ha både DVD-spiller og HTPC i ett oppsett?

Ta gjerne å fyr i vei med en stor leksjon for meg hvis noen føler for det, for det meste med bilde er jeg som dere skjønner ganske grønn på....

Hvis noen har lyst til å sette opp et forslag til hva jeg kan kjøpe, så hadde det hvert flott. Det eneste jeg har kjøpt hittil er HTPC'en, og skal ha projektor. Kan ikke ha rammelerret. Har dvi utgang på pc'en. Har lyse vegger i rommet og bilde vil ca bli 100"( maks bredde 2.1m). Maks pris må bli 25000, men helst ikke fult så dyrt...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du får samme resultatet med DVI-HDMI. Vil anbefale deg å se på benq PE7700! Knall god PJ til en meget god pris. Trenger du dvd spiller når du har HTPC da? :???:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •