Hvor an man få kjøpt radial vifter?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor an man få kjøpt radial vifter?

Jeg trenger en ny radial vifte til min BenQ PE7800. Det er den vifta som står midt inne i prosjektøren.

BenQ er - ikke uventet - vrange når det gjelder å selge en slik til en privatperson så nå er jeg på jakt etter en som ligner.
    Kan bli litt tricky med å finne rett luftmengde etc men vi får se.... vil helst ikke være uten PJ i flere uker pga en slik liten bagatell, særlig siden jeg ikke har noen annen bildeviser i huset :-)

Men spørsmålet er altså om noen vet av nettbutikker i norge eller utlandet som selger slike vifter. Så kan jeg ut i fra bilder og specs prøve å finne en som passer.

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.microplex.no/product.aspx...37&mcat=15s362 er en.. spørs dog om den passer...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for forslaget. Åpenbart en radialvifte men ikke av den typen jeg trenger. Den jeg trenger ser i størrelse ut som en vanlig PC vifte med vifteblader men den har ikke vifteblader men en ytre sirkel med fullt av små stående blader. Den er ikke innkledd i et hus men åpen som en vanlig PC vifte. Kan være at det blir litt vanskelig å finne en slik... Mulig at det er spesiallaget for denne prosjektoren.

Newcomer ghost7 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan bli vanskele å få tak i norge. cross flow fan til coolermaster blir vel LITT for stor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •