PE7700 lampe u/s efter kun 500 timer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
  1. #21
    Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av fled
    er forresten BenQ@proffcom.fi norsk? eller må jeg skrive engelsk?
    finsk, jeg skrev på engelsk og fikk svar første virkedag, der de ber om serienummer, og annen info. regner med at dette løser seg, men kjedelig å være uten projektor...

  2. #22
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dane
    Hvad er der galt med BENQ´s kvalitets kontrol? er de meget uheldige med PE7700, eller er der generelt problemer med BENQ?
    Det ER et problem 7700, offisielle representanter fra BenQ har f.eks. hevdet at 8% av disse har feilet - det er veldig mye, samt at mørketallene nok er temmelig store (pærer som foreløpig holder og alle de som bare bestiller ny pære uten å kontakte BenQ).

    Se forøvrig denne tråden på det amerikanske forumet:
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...page=102&pp=30

  3. #23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    fikk også svar i går så håpet lever men må nok innrømme at jeg er mer avhengig av projector enn det jeg trodde

  4. #24
    Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis noen har problemer med projectoren og pære ETTER att de har lagt inn ny firmware, kan ikke dere legge inn ett svar i denne posten som jeg linker til

    http://avforum.no/forum/digitale-projektorer/33853-benq-7700-med-nyeste-firmware-og-problemer-med-re.html

  5. #25
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hørt noe mer etter att du sendte inn serienummer og slikt eirik73?

  6. #26
    Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, fikk navnet på servicefirmaet på Kjeller utenfor Oslo, og beskjed om at de ville ta kontakt.

    I dag fikk jeg telefon fra en budbilsjåfør med spørsmål om jeg var hjemme - det var jeg, han kom og hentet PJ, fikk kvittering for innlevert projektor med antatt ferdigdato to dager frem i tid...

    Veldig lovende så langt.

    Costumer service ba meg sende inn PJ med defekt pære.

    Support så langt er i grunn så bra som man kan håpe på, håper PJ kommer fort tilbake...

  7. #27
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hmmmm...søren og. Jeg har ikke hørt noe ennå. Gir de en dag til så får vi se

  8. #28
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det vil nok ordne seg fled - det virker absolutt som om BenQ har erkjent problemene.

  9. #29
    Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Projektor mottatt i retur i dag med bud, ny pære og ny firmware. (Projektoren har dermed vært inne ca 2 virkedager) dette var veldig positivt og bra levert av Benq!

  10. #30
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Smile BenQPE7700

    Sitat Opprinnelig postet av eirik73
    Projektor mottatt i retur i dag med bud, ny pære og ny firmware. (Projektoren har dermed vært inne ca 2 virkedager) dette var veldig positivt og bra levert av Benq!
    Hei, Eirik.

    Nå har min lampe streiket, etter akkurat 7 mnd.
    Hvilket firma var det på Kjeller som BenQ benyttet ?
    Det er ingen tvil om at jeg vil forsøke det samme på min Projektor.

    Takk for svar.

    Per, Hamar

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •