AE 700 Problem.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AE 700 Problem.

Forrige dagen hadde eg problemer å få start på den, men den starta etter 4 forsøk. Den slo seg av og på før det vart bilde. Fekk start på den og såg ein film. Slo den av som vanelege. Starta den før idag under fotball kamp, og da starta den med 1 gang. No skulle eg fyre den opp igjen, men den vil Fxxx ikkje starte. Den prøver å tenne pæra, men så forsvinner det grøne lyset på toppen gradvis. Det virkar som straumen min forsvinn? Er pæra mi gått?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som ikkje har nokon form for formeiningar?

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, skal det ikke blinke et sted om pæra er gåen? Har du manualen der, kanskje det står noe om hvordan powerpæra skal blink om pæra er gåen, evt andre feil symtomer. Mener det sto noe slik i manualen når jeg hadde den.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal sjekk manualen Tom. Førbanna drit! Har jo behandla den pent og fint. Dette har eg ikkje fortjent.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Langt har den surret og gått da? Kjipe saker ja,håper det ikke er pæra da. :-|

Satser på det er en reklamasjons sak gjør vi ikke?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gått 500 timar. Tja, eg håpar det er ein reklamasjons sak..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Join the club

Hallo,

litt sent å nevne men tenkte det kanskje ville være interessant å lese at jeg hadde samme problem. Etter !#"€€$£$£@£ venting fra Panasonic og flere email fra support siden (de svarte ikke, enkelt og greit) kontakta jeg Service Eksperten direkte. Etter forklaringer mente de det ville bli dekket av garanti. De byttet strømforsyning, problem løst. Imponerende! Min andre service iløpet av 7 måneder og ~900 timer.

Hvis du tror du lider, ....Vent til den ryker igjen, da skal jeg garantere deg du slenger ut noen fargerike gloser imot projektoren og hiver fjernkontrolleren i sofaen

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Boye. Har sendt mail til Service Eksperten eg og. Ventar berre på tilbakemelding. Var det slik din oppførte seg og? Sånn som eg har beskrevet det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ganske likt. Når den røk fikk jeg startet den, men bare for et par sekunder. Lampene dimmet faktisk på toppen (standby, lamp) så man kunne ane at den hadde problemer med strøm. Til slutt fikk jeg ikke startet den i det hele tatt.

Lykke til

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må det vere samma problemet eg har. Min er ganske klar for sending no, men ingen svar å få fra Service Eksperten. Sendte du mail eller ringte du Boye?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sendte email, men ikke før jeg hadde ventet en måned på svar ifra Panasonic Norge og konferert med butikken jeg kjøpte den hos. Butikken igjen anbefalte at jeg tok direkte kontakt med Service Eksperten, og fikk da svar tilbake om at det bare var å sende den inn.

Vil anbefale at du sikrer deg, så du ikke ender opp meg regningen selv

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke glem at forhandleren er ansvarlig for dine rettigheter - AVshop har veldig flinke til å følge opp min sak overfor BenQ - bruk derfor forhandleren dersom du får problemer.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpa folkens. No er den pakket og klar for sending til Service Eksperten. Takkar og AVshop for hjelpa dei bidrog med og. :-)

Kva meinar du med å sikre seg Boye?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, begge gangene jeg har kontaktet AVShop har de bedt meg kontakte Panasonic Norge. Første gangen gikk dette veldig greit - jeg kontaktet AVShop, de ba meg kontakte Panasonic Norge - jeg kontaktet Panasonic Norge, de ba meg kontakte Service Eksperten. Men andre gangen fikk jeg aldri svar fra Panasonic Norge. Jeg kontaktet deretter AVShop igjen og ba om hjelp, og ble anbefalt å kontakte Service Eksperten direkte. For å si det sånn, jeg har følt meg ganske liten (kasteball). Ting går ikke automatisk. Men det ordner seg til slutt

Poenget var at jeg nå hadde AVShop sin "blessing" til å sende projektoren inn på service / garanti selv om jeg aldri fikk svar ifra Panasonic Norge, og at jeg hadde et HAV av email å referere til. Jeg printet de ut og la de sammen med projektoren før sending

Jeg vet loven sier ditt og datt om garanti, men når det gjelder webforretninger har jeg opplevd mye rart. De gangene jeg har hatt papirene i orden som viser at jeg virkelig har forsøkt å løse et problem den måten en webforretning ønsker, har det alltid gått bra.

EDIT: Må nesten påpeke at jeg ikke kritiserer AVShop. Knallbutikk med veldig rask respons.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok det lang tid før du fekk den igjen fra repp Boye?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, drøye 3 uker fra jeg sendte den inn til den ble returnert. De måtte bestille en del eller to, noe som trolig forsinket reperasjonen noen dager. SE kan jobben sin, all ros! Faktisk spurte jeg om de ikke kunne rekke å få den ferdig før vinterlekene. Og de trådde på - den ble forsøkt levert per postbil, men ...selvfølgelig lå jeg og sov (host hark). Postbudet var raskt ute

Det eneste var at de ikke skiftet pære, og nå småblafrer bildet litt. Men, en ting av gangen. For øyeblikket er alt bare snadder

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •