Projisert bilde på lerret ute av stilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projisert bilde på lerret ute av stilling

He sidan eg kjøpte pta-e700 hatt eit problem. Bygde meg sjølv eit DIY-lerret, og tenkte lenge at det var dette som ikkje var heilt beint. Men no målte eg det endeleg, og det viser seg at måla er i 16:9 som planlagt. Problemet er ganske vanskeleg å forklare, derfor legg eg ved ei tekning.

Eg trur at dette skyldast at eg monterte projektoren midt på i taket, og at den dermed projiserer bildet litt mot venstre fram mot lerretet? Linsa er jo ikkje midt på projektoren, og projektoren er dermed vridd litt mot venstre. Men skal dette utgjere såpass mykje? Kunne sjølvsagt tatt ned projektoren og testa dette sjølv, men vil høyre om nokon andre he hatt samme problem. Skal nemleg bytte oppheng til DIY-biltema-oppheng snart, vil då planlegge kor eg skal henge det.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, det gjør merkbart utslag ja. Monterte først opp min prosjektør mitt på lerretet og fikk skjevt bilde. Klødde meg litt i hodet og fant så ut at jeg hadde glemt å legge merke til at linsa på prøsjektøren ikke stod midt på selve prosjektøren. Dermed ble det en liten feil og den var merkbar.

Bare en ting å gjøre. Flytte på prosjektør slik at ting stemmer. Eller ty til nødløsningen og korrigere keystone i prosjektøren.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre så klarer eg ikkje å korrigere dette slik det blir bra med keystone, tru meg- eg he prøvd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •