Projektor pæra og vibrasjoner fra anlegg!!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Projektor pæra og vibrasjoner fra anlegg!!!!

Hei.

Lurer litt på dette med hvor mye pæra i en projektor tåler når det gjelder "lydtrykket" bassen i hjemmekinoen til folk...
    Selv har jeg en PT-EA700 som står på en hylle bakerst i rommet.
    Spiller mye musikk ganske høyt og mine spotter vibrere og pærene går ofte, men ikke projektoren. kjenner jo at hylla vibrerer noe og er jo redd for at pæra skal gå. Denne har jeg hatt nå i 1 år og den har rusla 1100 timer. Det har gåt bra men hvor lenge det vare gjenstår å se.

Hvordan er det med andre, fåler dere at projektoren står bra der den er ??
    Det er mange her i forumet som er glad i bass ser jeg så det må jo bekymre andre en meg ????

hva mener du ??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vibrasjoner fra bass til projektor

Hei!
    Jeg tenker den samme bekymrede tanken som deg når det gjelder vibrasjoner fra bassen som forplanter seg til projektoren derfor skal jeg prøve å lage et vibrasjonsfritt oppheng/stativ til min nyinnkjøpte AE900, skal ha et lite teknisk rom til alt utstyret i kinoen, på toppen skal det være glass på alle tre sidene slik at den flotte projektoren kommer til syne, ellers blir det kledd med panel så da kan det godt være et noe lite pent hjemmelaget stativ med noen lange gjengestenger ned i betongen på baksiden!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •