epson vs infocus..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

epson vs infocus..

hei
    har nå sett meg ut 2 projektorer..
    epson TW10H og infocus 4805 dlp, hvilken av disse burde jeg gå for( har ikke lyst å bruke mer en max 9000 på pj, da jeg har også planer om å kjøpe plasma/lcd om et par måneder).

takker for alle svar

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo vært fin om du fortalte litt om rommet den skal brukes i da infocus ikke er så veldig plasserings vennlig, bilde messig er 4805 den beste
    plasserings messig er epson den beste. Er du Ømfintlig for regnbuer så er vel 4805 utelukket.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal ha den i en stue ca 25m2, sitteavstand ca 3,5m. hvite vegger men har lystette gardiner,men kommer til å male på nytt nå snart da blir det litt mørkere farger på veggene. når det gjelder regnbueeffekt så vet jeg ikke.. har aldri prøvd en pj før.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steller meg bak det smurfen sier. 4805 er nok klart best bildemessig, men den er vanskelig å plassere, samt at jeg solgte min 4805 etter én uke pga støy.. Så den er ikke akkurat støysvak.

Få også sjekket ut om du er "råka", dvs reagerer på RGB-flimmer. Gjør du det kommer du til å angre på at du evt. valgte en DLP-projektor, som 4805 er.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal til hi fi center kjeden i dag, kanskje de har noen satt opp så jeg kan få en demo fremvisning av projektoren

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv regnbuerammet, og har valgt LCD projektor. Kikket på 4805 i en butikk og den er vel noe av det verste jeg har vært ute for i så måte. Så hvis du er aldri så lite plaget av dette vil du ihvertfall merke det med 4805. Ta en titt !

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg vært på hi fi center kjeden og fått sett på infocus 4805 i action.. kan ikke si at jeg la noe merke til regnbueeffekt, men det var ubehageligt å se på lerret med den , og den bråket :-x , tok så en tur innom hif klubben, der fikk jeg se på thosiba mt2000, dette var også en dlp projektor. men her var støynivået lik nesten 0, og det var heller ikke ubehagligt å se på lerretet med denne... så denne pj en kommer i hus i begynnelsen av februar

kanskje litt off topic: jeg fikk også en demo. av denon avr-2106 ,denon dvd-1920 med følgende høytalere :front-dali concept 6, bak-dali consept 1, venter-dali concept c, sub-dali ikon .. så nå blir det full hjemmekino her å

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •