epson tw 600 Flimmer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question epson tw 600 Flimmer

Hei igjen:

Endelig så er tw 600 i hus,Men har et problem-
    etter og ha satt denne opp der den skal stå,så oppdaget jeg horisontale(Vannrette) stiper som kommer periodisk,dette ser for meg ut som RGB Flimmer og det kommer periodisk og oftest etter jeg har brukt fokus eller stilt formatet på bildet.Ellers er det rolig en stund og slår inn tilfeldig flere ganger i løpet av en film.Det har vel ikke noe med auto innstillinger og gjøre,og at den skal være slik for og jobbe etter bildet?Har ikke lest noe om dette problemet i andre innlegg her på forumet! det er skjenerende og ikke behagelig og se på selvfølgelig.

Kan dette ha noe med feil i pære og gjøre? eller kan det være prj:som ikke er helt med,(Den har lufting nok så det er ikke sannsynelig at det er varmgang)

har feilsøkt i systemet mitt, men skal lete mer!!

Jeg bruker S video kabel som er kjøpt på Chlas Olson,og har ikke hatt dette problemet med denne kabel før! på/i annet bruk

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RGB-flimmer er det garantert ikke...;-)

Av det du skriver høres det mest ut som et kabel eller kontaktproblem. Siden du også skriver at du bruker S-video av den rimelige typen (en type jeg har hatt problem med selv på annet utstyr), så ville jeg sjekket med en annen kabel og sett om problemet fortsetter. Helst med en komponent eller HDMI-kabel.

Prøv med det først, hjelper ikke det er det å lete videre i jakten på synderen....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pjokken
    Hei igjen:

Endelig så er tw 600 i hus,Men har et problem-
    etter og ha satt denne opp der den skal stå,så oppdaget jeg horisontale(Vannrette) stiper som kommer periodisk,dette ser for meg ut som RGB Flimmer og det kommer periodisk og oftest etter jeg har brukt fokus eller stilt formatet på bildet.Ellers er det rolig en stund og slår inn tilfeldig flere ganger i løpet av en film.Det har vel ikke noe med auto innstillinger og gjøre,og at den skal være slik for og jobbe etter bildet?Har ikke lest noe om dette problemet i andre innlegg her på forumet! det er skjenerende og ikke behagelig og se på selvfølgelig.

Kan dette ha noe med feil i pære og gjøre? eller kan det være prj:som ikke er helt med,(Den har lufting nok så det er ikke sannsynelig at det er varmgang)

har feilsøkt i systemet mitt, men skal lete mer!!

Jeg bruker S video kabel som er kjøpt på Chlas Olson,og har ikke hatt dette problemet med denne kabel før! på/i annet bruk

Har dette problemet selv.. Bruker også s-video kabel og en billig dvd spiller. Problemet ligger nok i kabelen eller dvd spilleren. Tviler på at det er projektoren.

Får min nye bbk 971h spiller, med dvi utgang, i morgen. Kan skrive litt mer når jeg ser hvordan det virker...

Regner med at problemet forsvinner.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar:

takker for svar,kommer tilbake til saken når jeg har prøvd annen Dvd spiller/Kabel.
    (Har ikke hdmi på Dvd spiller/recorder) :smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :razz: Har nå forsøkt en Annen Dvd spiller men med samme kabel-jeg kjørte en film i Ca 1 Time.Problemet ser ut til og være borte
    og Synderen er sansynigvis Eltax Dvd recorderen som fulgte med Prj'n (Bundle)
    Håper at problemet forblir borte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •