Sanyo PLV Z3 Vs. Sanyo PLV Z4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sanyo PLV Z3 Vs. Sanyo PLV Z4

Hei, ser etter ny prosjektor nå da jeg endelig har fått solgt min "gamle" Benq PB2250 siden jeg så så mye regnbuer. Har derfor bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg en LCD projektor i denne omgang. Valget står egentlig mellom Z3 og Z4 siden jeg har hørt så mye dårlig om lampa til Panasonic'ene. Leste på projectorcentral.com at det var en fyr som hadde oppgradert fra Z3 til Z4 og var ganske skuffa. Er Z4'en verd de 4-5 k imellom? Får snart stipend så da blir det ny projekor og nytt anlegg.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke i tvil et sekund om at oppgraderingen fra D4 til D5-panelte projektorer er verdt pengene. Kankskje med unntak av AE900, som ikke imponerte meg nevneverdig sammenlignet med sine konkurrenter. Men husk at det her er svært subjektive meninger om hvorvidt det er verdt det. Oppgraderingen min fra AE-700 til TW600 er helt klart verdt det (IMO).

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Anfield her. De nye D5 projektorene er vesentlig bedre og forsvarer uten problem mellomlegget. Kjøper du Z3 er det mye mulig du blir fornøyd, men jeg jeg tror du ville blitt litt irritert om du så sammenlignet med Z4. Mitt tips er å gå for Z4 om du har råd til det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •