Lg AN110 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 17 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 335

Tråd: Lg AN110

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ikke lett å si.

Jeg ville tro det ikke var det, det er jo tilbud med storebokstaver men vet aldri.
    men om det er det samme lerettet er du fornøyd?

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke samme lerret som det jeg har. Så litt på målene på ramma og det stemmer ikke med mitt.
    Er veldig godt fornøyd med lerretet mitt, sortnivået er bra. Ser ut til å fungere bra med LG AN 110, også nå på dagen.Har ikke alt for bra lyskontroll :-D

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vennligst hold tråden teknisk, prisdiskusjoner kan tas i prisjakt kategoriene.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testet LG AN110 mot 2 ulike HTPC-er via HDMI-inngangen. LG AN110 rapporterer "No signal". Begge HTPC-ene virker mot alle andre projektorer de er testet mot.

Er det overhode noen med LG AN110 som har klart å koble en PC til denne projektoren via HDMI?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min prosjektor her om dagen, og idag skal den opp :-D Fikk ikke med 2 deksler selv om selger sa at det fulgte med, noe dårlig. Noen som har sort til salgs?

Med en gang jeg slo på prosjektoren, deretter starta min dvdspiller fikk jeg faktisk et grønt bilde fra HDMI hvor alt annet var kliss mørkt. Jeg slo av prosjektor og dvd for å sjekke om kabelen sto ordentlig i noe som de også gjorde mener jeg.

Slo den på igjen så var bilde helt perfekt - noen som vet grunnen til dette? Bruker 12m Supra HDMI kabel

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hdmi er no snodige greier. Hvor mye betalte du for 12m meter hdmi kabel? jeg tror jeg må ha 15 her med det nåværende oppsettet

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv 15 meter Supra komponent kabel, og den fungerer helt utmerket. Jeg har 15 meter Real HDMI kabel, og den fungerer også utmerket. Grunnen til at jeg ikke kjøpte Supra HDMI, var at jeg ble tipset om at Supra hadde hatt problemer med HDMI kabler på lange strekk. Av denne grunn var det ikke mulig å få tak i Supra HDMI kabler på lange strekk i fjor. Mulig at de har fikset problemet nå.

Hva HDMI kabler koster, finner du et annet sted (f.eks her http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=831 eller her http://www.nettdata.no/catalog/produ...oducts_id=978). Real kabler er relativt OK priset i forhold til kvalitet.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte vel min Supra kabel for 1300 eller noe slikt på avshop (var raske på levering men ingen tilbakemld på kontoinformasjon riktignok).

etter hva jeg har lest på forumet trodde jeg at det var DVI->HDMI som var dårlig hos Supra? Det jeg testa igår så har hvertfall Supra 12m HDMI fungert fint, ikke lange testen men blir nok en god del flere timer idag

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lostfields
    jeg kjøpte vel min Supra kabel for 1300 eller noe slikt på avshop (var raske på levering men ingen tilbakemld på kontoinformasjon riktignok).

etter hva jeg har lest på forumet trodde jeg at det var DVI->HDMI som var dårlig hos Supra? Det jeg testa igår så har hvertfall Supra 12m HDMI fungert fint, ikke lange testen men blir nok en god del flere timer idag
    Da har sikker leverandøren (Supra) fikset problemet med HDMI kabler. Alt annet vil egentlig forundre meg, ettersom Supra skal være gode kabler. Har iallefall fått gode tilbakemeldinger på Forumet.

Jeg vet også at Denon DVD spillere hadde problemer med HDMI, men det var ikke kablene som var problemet. Tror problemet var at signalet til HDMI-kontakten ikke var godt nok. Løsningen var å bruke en overgang fra DVI til HDMI. Denon har sikkert løst dette nå ! Jeg har Sony DVD spiller, og har aldri hatt problemer med hverken 15m komponent eller 15m HDMI:-D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og med alle disse kablene: Er det noen som har klart å benytte HDMI-inngangen på AN110 med en PC?

Via VGA så blir desktopen den mest uskarpe jeg har opplevd uansett projektor. :|

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser de sliter med HDMI vs. HTPC på Avsforum også, så da er jo saken grei.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så rart ikke LG har testet dette mere, HTPC blir jo bare mer og mer populært...
    Er dette et softwareproblem kanskje? Kan det fikses via RS-232 porten?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ironisk når LGs flatskjermer er en av de letteste på markedet å få til å spille på lag men en (HT)PC.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Strølys fra LG AN110

Jeg har testet denne projektoren på 3-4 filmer nå, og må si at jeg er meget fornøyd med bildet. Jeg har dog lagt merke til at rommet mitt er mer opplyst enn tidligere. Det viser seg at projektoren slipper ut en del strølys fra vifterom og fra selve linsen.

Dette har jeg løst med å ta svart filt rundt linsen og klippet hull slik at kun bildet kommer på lerretet, og ikke særlig lys siver ut i taket etc. Jeg merket at rommet ble endel mørkere etter dette, og sortnivået dermed ble bedre.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Tiger!

Eg har kobla pc'en til ein LG AN110 via ein DVI-D -> HDMI kabel. Det fungerer veldig bra. 1280 x 720p video frå PC via HDMI til prosjektoren gir ein fantastisk bra billedkvalitet. Gleder meg sinnsjukt til at HD-DVD/Blu-Ray videoer/avspillere blir tilgjengelige (til ein fornuftig pris :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville bare gi en statusrapport :-)

Fornøyd med prosjektoren men for at svartnivået skal bli bra nok må det være helt mørkt! HDMI kabelen på 12m fungerer som bare det og har ikke lagt merke til noe støy eller pakketap. Støynivået er litt høyt, du legger ikke merke til den når det er lyd men i stille scener så merkes den nok. Ikke plagsomt men merkbar, spesielt ettersom den sitter rett over hodet, heh...

Vet at prosjektorer krever mørke, så xboxspilling må vente til kveldstid eller benytte meg av TV'en hvis jeg vil spille på dagtid.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Jeg har testet denne projektoren på 3-4 filmer nå, og må si at jeg er meget fornøyd med bildet. Jeg har dog lagt merke til at rommet mitt er mer opplyst enn tidligere. Det viser seg at projektoren slipper ut en del strølys fra vifterom og fra selve linsen.

Dette har jeg løst med å ta svart filt rundt linsen og klippet hull slik at kun bildet kommer på lerretet, og ikke særlig lys siver ut i taket etc. Jeg merket at rommet ble endel mørkere etter dette, og sortnivået dermed ble bedre.:-D
    Har merket det samme selv, at det lyser litt i hytt og pine på sidevegger etc. noe jeg ikke var vant med fra AE700, men å klippe til litt filt skal jeg jammen prøve...

:-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av whaler
    Hei Tiger!

Eg har kobla pc'en til ein LG AN110 via ein DVI-D -> HDMI kabel. Det fungerer veldig bra. 1280 x 720p video frå PC via HDMI til prosjektoren gir ein fantastisk bra billedkvalitet. Gleder meg sinnsjukt til at HD-DVD/Blu-Ray videoer/avspillere blir tilgjengelige (til ein fornuftig pris :-)
    Høres lovende ut. Bruker du ATI-kort, og hvilken oppløsning?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har eit ATI-kort ja, Sapphire X800XL. Bruker oppløsning 1280 x 768, av og til 1280 x 720.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVD spilleren min kan sende ut 576i på HDMI, men jeg ser at bilde kun viser grønnfarger og resten er sort. Blir veldig svake og merkelige bilder.

Så fort jeg setter den til 576p, 720p eller 1080i så viser den helt normalt bilde. Har kun testet analoge tvsignaler hittil og ikke DVD.

Er det noe gali her?

Side 11 av 17 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •