Valgets kvaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kvaler

Hei har et dedikert rom med lyskontoll og skal velge en ny projektor for film.
    Trenger ikke å ta hensyn til plassering
    Har kommet fram til denne blandingen. Er det noen av disse som er klart best.

Epson Projektor EMP-TW600 HD

Sanyo PLV-Z4

Hvilken av disse skal jeg velge, har lest det meste om di fleste, men klarer ikke å ta et valg. Og det beste kjøpet er ????

Hilsen KAN

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den beste projektoren av disse er Sanyo Z4. Men det beste kjøpet er TW600. ;-)

Sanyoen har noen flere finesser og en bedre glassoptikk som gjør den bedre enn TW600. Men ikke verdt prishoppet på ca 5k. (Etter min mening).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Sanyoen har noen flere finesser og en bedre glassoptikk som gjør den bedre enn TW600. Men ikke verdt prishoppet på ca 5k. (Etter min mening).
    Jeg er selv på nippet til og kjøpe PJ nå for første gang , og valget står stort sett mellom Z4 og TW600. Prisforskjellen er jo faktisk bare 2000 hos både AVshop og nettdata , noen som har noen formeninger om at Z4 vil være et bedre kjøp med såpass liten prisforskjell ?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

2000 kr

Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Er Z4 en bedre PJ om man ser vekk fra finnesene, bildekvalitet i mørkt rom ???

Hilsen KAN

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge er veldig gode PJer for prisen, og nå som jeg (veldig overraskende) ser at prisforskjellen ikke er mer enn 2k, så gir nok Z4 et littegranne bedre bilde. Den har glassoptikk, og gir muligens et noe skarpere bilde. Litt, men ikke mye.

Dog;TW600 er en uforskammet god projektor til prisen...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •