Erfaringer med Hitachi PJ-TX10?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Hitachi PJ-TX10?

Hei, noen som har erfaringer med Hitachi's prosjektorer, særlig PJ-TX10? Har hørt at det skal være mye feil og problemer med Hitachi sine prosjektorer, stemmer dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har denne prosjektoren og er fornøyd med den. Jeg har iallefall ikke hatt noen problemer. En kamerat og meg satte nylig opp denne side om side med en Panasonic AE700 og vi ble enige om at TX10 holder godt følge med denne selv om det er 2, 3 generasjoner i mellom. Vi testet med å sette begge prosjektorene i blank (uten bilde) for å teste absolutt sort nivå og TX10 var overraskende bedre her. Dette har nok med at lystrykket i bildet var en del høyere på 700 og kanskje at min pære er litt redusert (rundt 1100 timer). Begge har fixed panel noise (FPN), men TX10 hadde mindre. Vertical banding såg vi lite av på begge. Kan legge til at kameraten min valgte å ikke beholde 700 pga sjenerende FPN. Screendoor er selvfølgelig fremtredende på TX10 (oppløsning 854x480). TX10 er veldig støysvak. Alt i alt en positiv opplevelse for min TX10. I dag ville jeg likevel kjøpt en HD Ready prosjektor selv om HD materiale ser kjempeflott ut på TX10.
    Kanskje ny til neste år til PS3.....he he. Bare spør om spesifikke ting om du ønsker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •