Hvordan er bildet på Epson EMP-TW600 ift dell MP2200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan er bildet på Epson EMP-TW600 ift dell MP2200

jeg har lyst til å kjøpe meg en projektor og heller mot nevnte epson projektor. men jeg har ikke sett hvordan bildet er på så veldig mange projektorer, så jeg er veldig usikker på hva som regnes som bra bilde og ikke.
    fattern har kjøpt en dell projektor (mp2200, hvis dere ikke skjønte det) som jeg har brukt litt til å spille og se film på. den er jeg ganske fornøyd med bildet på, særlig fargene syns jeg blir veldig bra. oppløsninga syns jeg ikke er fullt så bra, det har en tendens til å bli litt slørete(eller hva jeg skal kalle det) bilde, men alt i alt er jeg ganske fornøyd med bildekvaliteten.
    kan jeg forvente med et bedre bilde med epson projektoren, eller blir det ganske likt, eller dårligere? noen som har sett begge disse projektorene?

og en ting til, er støynivået høyere på epson projektoren enn på dell sin?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv aldri sett en Dell MP2200, men etter å ha googlet litt ser jeg ingen grunn til at Epson TW600 ikke gir et bedre bilde enn MP2200. Ihvertfall til filmbruk. MP2200 er spesifisert til 1200 AL, en kontrast på 1700:1, SVGA-oppløsning på 800*600 og i 4:3 format. Dette gjør TW600 mer egnet til både filmbruk og til spill/PC-bruk etter min oppfatning.

Støynivået er oppgitt til 37 db på MP2200. Det er ihvertfall ikke lavere enn TW600...;-)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom jeg husker riktig har MP2200 samme innmat som den aldrende Infocus X1. TW600 gir et vesentlig bedre bilde enn dette, og kan egentlig ikke sammenlignes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •