IBM LTV300 og RGB / SVIDEO

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer r-data sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

IBM LTV300 og RGB / SVIDEO

Hei!

har lest å studert mange av innlegga på dette forumet...
    Fant masse nyttig info å masse som gjore mitt valg av prosjektor svært vankli :? Men har no bestilt min IBM LTV 300 som eg fant ut at var samme som ein X1. Etter som vi er forhandler av IBM på jobben klarte eg å få prisen til 10k å da var jo saken grei...

Men det er lurer litt på er..
    Har i dag Force tuner med scart ut, samt DVD spiller med RGB ut.

Er det RGB ut på scart..??? Eller er det opp til kvar enkelt modell..???
    Har testa med prosjektoren fra jobben, å da er det merkbart stor forskjell på bildet frå DVD og tuner... men da på SVIDEO.. Kan dette skyldast for lite signal..?? eller..???

Kan eg få overganger slik at eg får alt over på RGB..??? ( SCART to RGB )

Hadde jo vært ein fordel i staden for SVIDEO....
    Så fant eg ei lita oppskrift her på å mekke ein VGA til RGB kabel som eg tenkte å prøve....

Håper at eg ikkje kar kjøpt katta i sekken å at det no ikkje er eit nytt produkt rett rundt gjørne som eg heller burde ha satsa på... 8)

Newcomer Sgt.Stav sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rgb er vell bare på scart.
    vet ikke helt om det er mulig med scart rgb til vga, det får noen andre svare på, jeg har også force tuner og bruker svideo utgangen,fungerer meget bra her.(har selv x1)

kanskje du har en dårlig svideo kabel?
    dvd vil funger best med component utgang vist du har det på dvd spilleren.
    (type dvd har du?)

Newcomer r-data sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har ein Pioneer DV-656 http://www.pioneer.no/no/product_det...onomy_id=45-64

Den skal ha ein slik Component (Y, Pb, Pr) utgang..
    den har eg kopla inn på min Yamaha RX-V1400RDS som har 2stk Component innganger... Å den kopler eg vell da til VGA inngangen på X1..??? eller er eg heilt vekke no..???

Så har eg X-box og Force og PC på Svideo inn åp Yamaha'en... Å der fra til Prosjektoren...

Eg har ikkje fått min nye prosjektor enda, så eg skal ikkje utale meg om kor det kommer til å bli på den. Men dei eg har prøvd før så har bildet frå parabolen vært mørkere å ikkje fult så skarpe farger som fra DVD.. ( Da brukte eg Svideo på alt..) kabelen er av ein type Elkjøp på 10m så det er ikkje noko SUPER greier nei.. Men tenkte å legge det opp 100% no når eg har bestemt meg for plasering å prosjektor..

Tar gjerne imot gode råd for valg av kabler å tips å triks som er kjekt å vite før eg setter igang..

Newcomer Sgt.Stav sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke du trenger og engste deg x1 (ibm) har innebyg farudja chip som gjør svideo bildet meget bra, det kan jeg nesten garantere at pj på jobben din ikke hadde, vist det var en data pj.

ja komponent skal in på vga inngangen.
    kjører xbox på svideo sammen med force her oxo :lol:
    kunne da tenkt meg komponent fra xbox oxo men microsoft har seff kun den muligheten på amerikanske xboxer
    why??
    bill gates why?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo bare modde xboxen, og bestille den kabelen fra www.lik-sang.com og vips så har du component fra xbox til projektor.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •