Ny projektor til nyttår...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny projektor til nyttår...

Helt til og med i dag har jeg hadd lyst på en Panasonic AE700E, så jeg kjeda meg for en halvtime siden og gikk på komplett for å se, men da va den borte, dem hadde en inne som demovare så jeg ble litt forundret så jeg sente en mail til dem...

Beklager, dette er en utgådd modell, det er kommet en ny modell AE900E

lol :grin:

Anyway nu står jeg her uten å vite hvilken modell jeg kunne tenke meg, men tydelighvis å kjøpe Projektor er som å kjøpe mobil, finn mobilmodell når du faktisk har pengene, hvis man finner modell først så er den utgådd for lenge siden når man har råd...

Nu vil jeg gjerne vite hva slags projektor jeg burde kjøpe,

AE700E sine specs likte jeg, den kunne vare i 2000 timer med høylysstyrke og opptil 5000 med lavere lysstyrke...
    Vil gjerne ha mulighet til både lav og sterk lysstyrke, men det er ikke nødvendig siden jeg har det meget mørkt hjemme hos meg og til sommeren så skal æ kjøpe rullegardin eller noe slikt...

Minst 2000: 1 i kontrast, men det burde ikke være vanskelig...

SKAL være 16:9 projektor med 12xx X 720, husker ikke |00 %

Må være HD klar, har xbox 360...

Prisklasse 10.000 til 12.000 kanskje...

PS: Har fortsatt en EMP-S1H og jeg vil ha noe som virker mye Bedre, mye bedre bilde generelt...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Slenger meg på denne anbefalingen, har denne selv og er strålendes fornøyd. Skal prøve og få kjørt X-Box 360 på den i helgen, må lånes av en kamerat.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av listen
    Slenger meg på denne anbefalingen, har denne selv og er strålendes fornøyd. Skal prøve og få kjørt X-Box 360 på den i helgen, må lånes av en kamerat.

Jeg vil gjerne vite hvordan det er å spille med den projektoren, helst tilbakemelding om hvordan det er å spille på Cinema Instillingene, siden dem gir Projektoren lengre levetid på lyspære siden jeg ikke akkurat har råd til 3500 hver 1700 Time så virker 3000 timer mer passelig, men er det for mørkt å spille med eller ? noen som har testet...

Hvor bra er det å bruke denne projektoren til å spille med PC for eksempel, Counter-Strike er kanskje ikke helt ypperlig på Projektor, men Unreal Tournament er artig og Quake 3 og slike spill...

Min nåværende EMP-S1H har blidd testet med alt generelt, PC bilde ble litt dårlig gjennom den S-Video kabelen jeg bruker nu, men er ikke sikker på om kanskje direkte PC kabel hadde vært bedre...

Bruker også å se en del på TV, Hotel Cæsar også, men selvsagt kommer denne modellen inn i huset som koster mere for lyspæra så blir jeg å klippe over KabelTV kabel'n

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da_znake
    Min nåværende EMP-S1H har blidd testet med alt generelt, PC bilde ble litt dårlig gjennom den S-Video kabelen jeg bruker nu, men er ikke sikker på om kanskje direkte PC kabel hadde vært bedre...
    Det er som natt og dag. Fra PC vil du med VGA/DVI få et skarpt bilde på uansett projektor så lenge du bruker riktig oppløsning, det vil du ikke med s-video.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Det er som natt og dag. Fra PC vil du med VGA/DVI få et skarpt bilde på uansett projektor så lenge du bruker riktig oppløsning, det vil du ikke med s-video.
    Tøft, det fikk jeg faktisk lyst å prøve selv, kan faktisk stemme siden dagen jeg fikk min projektor så fikk jeg da testa den, men testa ikke lenge, men den ble iallefall testa med PCen da før den ble hengt opp i taket og etterpå når jeg testa med S-Video Kabel så va jeg engentlig sikker på at bilde var bedre med PC Kabel...

Det er greit å vite, men uansett så vil jeg gjerne også vite om TW600 om hvor bra det er å spille med den med Cinema Mode, blir det for mørkt eller holder det ???

å Kjøre med høy brightness blir for dyrt for meg...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger fortsatt svar om det funker bra å spille med TW600 på Cinema Mode...

Har foresten det "HELT" mørkt i rommet, har ca 4 meter sitteavstand, Lerrete jeg bruker er 1:1 hvitt og størrelse 173 Cm Bredt, men tenkte på kanskje litt over 2 meter...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører du kompositt vil du nok ikke bli fornøyd ,men med komponent vil du sikkert bli fornøyd.Det ble jeg med tw600 når jeg koblet den opp mot ps2 og pro evo 5 :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For øyeblikke bruker jeg vanlig Kompositt kabel på Xbox 360, men får jeg ny projektor som denne så blir jeg å bruke HD kablene...

Så du mener at så lenge jeg bruker no bedre enn kompositt kabel så holder det med å bruke
    low brightness mode...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •