Toshiba mt400 vs MT200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba mt400 vs MT200

Jeg gjorde en liten sammenligning av Spec' en paa MT200 og Den fantastiske nye og dyrere MT400 ,og det ser virkelig ikke ut som MT400 har saa mye mer aa rutte med(litt bedre opplösning)....etter alt sigende ser det faktisk ut som om MT200 er paa nivaa med denne.....og det er jeg selvsagt glade for ettersom jeg er den glade eier av en MT200.( jeg er selvsagt rimelig irritert at den har gaatt ned 3000 kroner paa den lille stunden som har gaatt siden jeg kjöpte den i Januar ,har aldri eid noe som har ramlet fortere i pris,med unntak av Bilen min som jeg vraket etter noen uker)

http://avforum.no/lib/prisdb/compare...hoedit=715,48&

Noen som har noe erfaring med begge disse prosjektorene ?

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MT400 er jo optimalisert for PAL, mens MT200 har NTSC oppløsning.. Da slipper man skalering, samt at oppløsningen er bedre. Altialt en bedre projektor pga høyere oppløsning, mindre krevende skalering.

Mvh

Newcomer carlh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    MT400 er jo optimalisert for PAL, mens MT200 har NTSC oppløsning.. Da slipper man skalering, samt at oppløsningen er bedre. Altialt en bedre projektor pga høyere oppløsning, mindre krevende skalering.
    Hmmm... Kan dette forklare hvorfor jeg får bilde som "ser dobbelt" når jeg setter opp min mod'ede xbox til 480p, 720p eller 1080i, via Denon AVR-2106 til MT-400?
    Man må jo sette xboxen til NTSC om man skal kunne få opp HD-menyen under Settings/Video i MS Dashboard... Om da MT-400 er laget for PAL, så kanskje dette forklarer det?
    Skjønner ikke noe jeg. Uansett hvem av HD-signalene jeg setter opp at min "tv" (les. pj) støtter så blir bildet ekkelt. Spesiellt i XBMC (xbox media center) så blir bildet dobbelt liksom. Det står jo i manualen at MT-400 skal takle alle disse signalene men....

Noen som kan litt om dette?
    Hadde satt ekstremt stor pris på litt hjelpe med dette....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •