Par spørsmål? =)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Par spørsmål? =)

1#Har et helt hvitt rom og lurte på om 2000 Lumen kansje blir for mye og om jeg kan kjøpe et filter som ikke ødelegger bilde men gjør det "ikke for lyst"?

2#Siden hele rommet er hvitt og jeg skal se filmer her og har hørt at svart rom er best; kan jeg "sy på svart på kantene" på lærrete slik at det blir stor svart ramme(vil det hjelpe, tenker på området som ikke er i bruk av bildet)

3# Med den store lysstyrken...er det best med grått eller hvitt lærret? (grått gjør vist sortnivået bedre og hvitt "kraftigere" bilde. Er newbie så ikke plag meg for uvitenhet

4# Tenkte å kjøpe HP Digital Projektor VP6325(/21) DLP 2000 ANSI Lumen.
    Har ikke sett/hørt om så mye om denne, men den ser bra ut. Men de fleste anbefaler AE-700 (men er ikke den 1 år gammel, kommer det ikke mye nytt) er den jeg tenkte på dårligere?

Vil bare bli sikker på at jeg ikke dummer meg ut med kjøpet mitt!

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg la inn et svar i den andre tråden din, du klarer deg sikkert med den ene.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hjelpen

men lurer fremdeles på dette:
    2#Siden hele rommet er hvitt og jeg skal se filmer her og har hørt at svart rom er best; kan jeg "sy på svart på kantene" på lærrete(eller noe) slik at det blir stor svart ramme(vil det hjelpe, tenker på området som ikke er i bruk av bildet)

3# Er det best med grått eller hvitt lærret? (grått gjør vist sortnivået bedre og hvitt "kraftigere" bilde. Er newbie så ikke plag meg for uvitenhet
    Men hva er best kraftig bilde eller sortnivå?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det blir sikkert litt lettere å holde fokusen på bildet hvis du får deg en sort ramme, akuratt hvordan det vil bli vet jeg ikke, men en ramme virker alltid naturlig for meg.

hvordan projektor kommer du til å ende opp med har mye å si på hvordan lerret du skal velge, og så hvordan lyskontroll du har i rommet ditt. kjøp først projektor så blir det letter å anbefale lerret.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal kjøpe Panasonic PT-AE700 PJ siden alle anbefaler den så hvilket lerret kan du anbefale da?Hvite vegger,men 0 solys(kjellerstue)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •