Førstegangs bruker. Skal kjøpe PJ ,men trenger hjelp!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Som regel er det målene på selve bildeflaten som er oppgitt, slik at du bør legge på ca 8cm på alle kanter.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange her inne som anbefaler grått lerret. Personlig foretrekker jeg matt hvitt lerret. Det gir bedre hvitnivå og renere farge der det skal være renere farger. Her er meningene blant ekspertene mange. På dette forumet er grått lerret det dominerende. Det finnes imidlertid like mange exsperter som anbefaler matt hvitt lerret. Fordelen med grått lerret er ett bedre sortnivå. Kontrasten er like god på ett hvitt lerret.

Høres ut som du har gjort et fornuftig valg ellers. Hadde du hatt et litt større budsjett, ville jeg nok anbefalt deg å avvente til du har sett testene av de nye LCD modellene. Epson TW600 koster jo bare 3 tusen mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei igjen og takk for alle svarene, siste spørsmål!
    JEg ble anbefalt Adeo greyvision lerrete med ramme, men så er jeg ikke sikker på om dette er riktig?
    "ADEO Projector Screen Framed 215x121 16:9 Grey Vision"
    Navnet ser rett ut men prisen på det er 2998,- og når jeg spør leverandøren sier de bare at det koster 4500,- og da lurer jeg på om det til ca 3k er riktig? Noen som har bestilt dette lerrete og vet ca hva prisen var på det?( eller om dette er riktig),bare billigere...?

PS! Blir det billigere å kjøpe PJ etter jul?( januar salg) Eller har det ikke noe å si når du kjøper fra nettet?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •