AE700 problem med lysstyrke?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy AE700 problem med lysstyrke?

Da jeg skulle slå på projektoren min idag merket jeg at bildet var blitt merkbart mørkere. Flere kamerater påpeket også at bildet var svært mørkt.

Sjekket alle innstillinger og der var det ikke foretatt noen forandringer. Prøvde å slå av/på projektoren uten at det hjalp. Virker nesten som det kan være lysstyrken som har blitt svakere. Pæren er gått i 400 timer.

Noe forslag til hva problemet kan være, eller er det bare å levere den inn på service?

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde samme problemet når jeg hadde Action Model One mkI. Da fikk jeg beskjed om at det var noe pærer som "bare var sånn", og det var ikke noe å gjøre noe med.
    Men kan jo hende Panasonic ser anderledes på det.

Skal ikke si 100% sikkert at det er samme problemet da, men bilde ble så mørkt at det ble vanskelig å se selv når det var mørkt i rommet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag er problemet blitt enda verre. Nå kan jeg nesten ikke se hva som skjer på lerretet. Helt mørkt og jeg ser noen siluetter som beveger seg. Er det ingen som har vært borti noe liknende? Antar at det ikke er noen vei utenom service. Ganske kjedelig siden jeg bare har hatt projektoren i 2 måneder.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slangen
    Idag er problemet blitt enda verre. Nå kan jeg nesten ikke se hva som skjer på lerretet. Helt mørkt og jeg ser noen siluetter som beveger seg. Er det ingen som har vært borti noe liknende? Antar at det ikke er noen vei utenom service. Ganske kjedelig siden jeg bare har hatt projektoren i 2 måneder.
    400 timer på 2 mnd ? Du har ikke ligget på latsiden :wink: Håper du få fikset problemet. :grin:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHAHA. Bra sagt Alex F !!