Dimensjoner på skruene på Panasonic PT-AE300

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dimensjoner på skruene på Panasonic PT-AE300

Heisann,

Noen som har peiling på skrue dimensjonene på projektoren???

Var innom på Einar torjussen her i Kr.Sand de hadde ikke noen som passa helt, ekspeditøren mente det var tommesskruer???

Bør en bruke alle skrue hullene??? eller er den store i center holdbar nok???Noen med erfaring her !!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker M4 skruer, men de virker litt "slarkete" så jeg er faktisk ikke 100% sikker på om det er disse som har den rette dimensjonen. Det er ikke så ille at jeg er redd projektoren skal falle i hodet på meg når jeg ser film, men det kan jo tenkes at gjengene på AE300 blir unødvendig slitt ved bruk av for små skruer (kun synsing fra min side, har ikke peiling på mekanikk).

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skruene i projen er M4 skruer, noko som eg trur alle merker bruker (iallefall dei eg har laget stativ til).

Det er litt slark i dei, men standard gjenger har ingen spesielle nøyaktige toleranser slik som metriske fingjenger eller fine tommegjenger (UNF).

Derfor er det viktig å bruke skruer som går nesten heilt i bunn på gjengene i projen når du har skrudd til, slik at du utnytter gjengene fullt ut og dermed får mykje bedre feste

Det er berre USA og England meiner eg som fortsatt bruker tommegjenger som standard, sære land som ikkje følger etter resten av kloden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •