BenQ PE5120+Denon 1920, eller bør jeg satse på en anne pj?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Sonic_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    309
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ PE5120+Denon 1920, eller bør jeg satse på en anne pj?

Har sittet og lest side opp og side ned her på forumet nå + søkt på forskjellige projectorer.

De projectorene jeg har peilet meg litt inn på er:

BenQ PE5120
    LG RD - jt92
    InFocus ScreenPlay 4805 DLP
    BenQ PB6110

Tenkte jeg også skulle kjøpe Denon DVD-1920.
    Har fra før Denon AVR 3805 + 7.1 høyttalere

BenQ PE5120 virker veldig lovende egentlig, bortsett fra at den er støv svak og mange klager på regnbuefarger. Nå har jeg ikke sett så veldig mye på film på projector, så jeg vet ikke om jeg er "råka". Men er jeg eller fruen "råka" er det jo bare å levere tilbake eller selge. Har ikke mulighet til å få testet noen pj`er heller.
    Hadde egentlig bestemt meg for denne.

Skal brukes mest til film og spilling med playstation 2. Tror den blir svært lite brukt for å se tv, blir kanskje en og annen fotballkamp, men det blir nok sjeldent siden jeg ikke ser på fotball selv.

Har ikke kjøpt noe lærret enda, den diskusjonen tar jeg i "produkt jakt".
    Sitteavstanden (fra lerret) i rommet anlegget står i nå er 2,5 meter til stolen og 3,5 meter til sofa. Dette kan flyttes enda litt lenger bak.

Så kommer det jeg lurer på. Vil BenQ PE5120 + Denon DVD1920 + Denon AVR3805 være en god match, eller bør jeg satse på en av de andre projectorene?
    Og hva vil være den beste oppkoblingen mellom BenQ PE5120 og Denon DVD1920?

Etterhvert vil det bli kjøpt inn Denon DVD 3910 og en dyrere pj, tenkte på å kjøpe dette for å ha ei stund mens jeg venter. Holder på å pusse opp en bil så pengene flyr fort på den.

MVH

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jt92 er vel egentlig et bedre kjøp enn 5120. Velger du 1920 så har vel den fått i orden HDMI utgangen (styrken på signalet) så da er det den mest riktige kabelen, overgang til DVI inn på pj. Neste pj vil sikkert ha HDMI inngang og da har du jo rett kabel.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •