Kan panasonic ae700 anbefales?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Kan panasonic ae700 anbefales?

Kan panasonic ae700 anbefales når du har maks 10.000,- og en euroline dvd spiller med et ikea lerret?Eventuelt hvordan kan bildet bli med dette "utstyret"... Dvd spilleren har komponent utgang men vet ikke hvordan det er med progressiv på spilleren om det er noe eller ikke i det hele tatt?Er det eventuelt like greit å kjøpe en annen projektor siden utstyret er så møkk til å begynne med ?

Newcomer tbraset sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes ihvertfall det er dumt å kaste bort penger på mer "møkk" og vil derfor anbefale å kjøpe ae700. For denne er veldig bra til prisen.
    Så kan du jo bare å bytte ut resten ettervhert :smile:

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AE700 har jo scart så du kan begynne å bruke den så lenge..

AE700 er nok et greit valg for mange!!

Mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du leser en av de utallige trådene om nevnte projektor så skjønner du at mange regner denne som det beste kjøpet i dette prisleiet nå om dagen...
    har den selv og kan trygt anbefale den. kjøp denne nå og oppgrader heller dvdspiller og lerret neste gang...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp , har lest igjennom det meste som står ang. ae700.Og er nå i god kjøpemodus :-) Visste bare ikke om jeg skulle ta en annen projektor siden jeg garantert ikke får utnyttet bildet som en panasonic ae700 kan gi iallefall ikke før jul..

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil få greit bilde med AE700 og billig dvd-spiller/ikea duk. Men det går an å få det bedre... Du vil nok få mange gode timer med en slik sak...

Mvh

Newcomer redstripe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Panasonic 700 som jeg har brukt siden jul i fjor.
    Kjipt å se at jeg dro til med 16.500 da og nå går den for ca 10.000- Og jeg var happy med den til den prisen, så å få den for rundt 10 er et KUPP!
    Og er fortsatt meget fornøyd med den, har brukt en modda xbox som kilde i det siste, og kjørt høyoppløste spill på den.
    Det vil jeg si funker... Lerret kjøper du etterhvert, om du venter med å kjøpe prosjektoren må du vel uansett ha et lerret, så det er vel like godt å kjøpe prosjektoren nå, og resten senere.
    Eneste som ikke er kult er at både jeg og min kompis sin trengte justering for å få bort noen irriterende vertikale striper, men med mye strev lot det seg fjerne. Begge bruker trekk-opp-lerret, og det funker som bare fy. Jeg har et Sony 80" og han har et Adeo 80" grey -som faktisk gir bedre sort; og virker å gi bedre bilde. Men det kostet da også nesten 4.000,- mens mitt Sony kostet meg 1.500,-
    Så jeg vil i hvertfall ikke fraråde kjøp av Panasonicen.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redstripe
    Kjipt å se at jeg dro til med 16.500 da og nå går den for ca 10.000- Og jeg var happy med den til den prisen, så å få den for rundt 10 er et KUPP!
    Og er fortsatt meget fornøyd med den, har brukt en modda xbox som kilde i det siste, og kjørt høyoppløste spill på den.
    Det vil jeg si funker... Lerret kjøper du etterhvert, om du venter med å kjøpe prosjektoren må du vel uansett ha et lerret, så det er vel like godt å kjøpe prosjektoren nå, og resten senere.
    Eneste som ikke er kult er at både jeg og min kompis sin trengte justering for å få bort noen irriterende vertikale striper, men med mye strev lot det seg fjerne. Begge bruker trekk-opp-lerret, og det funker som bare fy. Jeg har et Sony 80" og han har et Adeo 80" grey -som faktisk gir bedre sort; og virker å gi bedre bilde. Men det kostet da også nesten 4.000,- mens mitt Sony kostet meg 1.500,-
    Hvordan fikk dere bort de vertikale stripene?????

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redstripe

Tror du blir riktig så populær dersom du har en "wonderkur" som får vekk de vertikale stripene på Panasonic PT-AE700. For å si det mildt =)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Hvordan fikk dere bort de vertikale stripene?????
    sikkert snakk om flickertweaket i servicemenyen? etter at jeg justerte dette har jeg ikke vært plaget av vb..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg også justert, men er jo ikke borte for det, har ikke hørt om noen som har klart å fjerne vb helt med å justere flicker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •