Ny pj og lerret. Er dette ok?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny pj og lerret. Er dette ok?

Veeeldig usikker på om denne faller under riktig kategori. Men jeg prøver :razz:

Skal kjøpe dette og lurer på om det er "greit". Rimlig fersk på dette området.
    Her er økonomi en faktor! Er det noen fallgruver ved dette kjøpet?

Epson EMP-TW600
    AView Lerret (b)200 x (h)114 16:9, Matt hvit, Gain: 1,1
    Samsung DVD-spiller DVD-HD950
    Real Cable HDMI 10.0m Evolution

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av firepack
    Veeeldig usikker på om denne faller under riktig kategori. Men jeg prøver :razz:

Skal kjøpe dette og lurer på om det er "greit". Rimlig fersk på dette området.
    Her er økonomi en faktor! Er det noen fallgruver ved dette kjøpet?

Epson EMP-TW600
    AView Lerret (b)200 x (h)114 16:9, Matt hvit, Gain: 1,1
    Samsung DVD-spiller DVD-HD950
    Real Cable HDMI 10.0m Evolution
    Ikke så galent dette. Epson-projektoren er sylfersk, så denne på messa og den tegner til å bli et veldig godt kjøp til prisen.

Lerretmesig ville jeg vurdert et grått Adeo eller Dreamscreen-lerret i stedet. Dette hjelper noe på sortnivået (som desverre er ahcilles-hælen til LCD-PJer).

Samsung-spilleren er bra den og har høstet gode omtaler. Men mulig at Panasonic S97 er et bedre valg (om enn littegranne dyrere)

Real Cable er gode kabler til en allright pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ikke så galent dette. Epson-projektoren er sylfersk, så denne på messa og den tegner til å bli et veldig godt kjøp til prisen.

Lerretmesig ville jeg vurdert et grått Adeo eller Dreamscreen-lerret i stedet. Dette hjelper noe på sortnivået (som desverre er ahcilles-hælen til LCD-PJer).

Samsung-spilleren er bra den og har høstet gode omtaler. Men mulig at Panasonic S97 er et bedre valg (om enn littegranne dyrere)

Real Cable er gode kabler til en allright pris.
    Er klar over dette med lerrete, og kommer til å investere i noe bedre etterhvert. Dreamscreen koster 2000,- MER en det lerrete jeg valgte ut og Adeo er "WAY OF"! I hvertfall for nå!

Panasonic DVD-S97 koster også 2000,- MER enn Samsung-spilleren. Tilsammen utgjør dette i beste fall en økning på 4000,- mer, noe som jeg for tiden bare kan drømme om.... Hehehehe

Ingen tvil om at Dreamscreen-lerrete og Panasonic DVD-S97 er 2 veldig bra produkter, men som jeg sa: Økonomi er en faktor her :-|

Setter pris på veldig bra inspill..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •