Problemer og problemer og atter problemer *SUKK*..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer og problemer og atter problemer *SUKK*..

Sorry folks, jeg klager og spør mye her inne

Begynner nesten å bli lei dette hjemmekino styret for jeg har bare så innmarri uflaks med det..
    Først fikk jeg en C1 som jeg ikke fikk tak i pære til, så fikk jeg nå en Davis DL S8, som pæra gikk etter et par uker :shock:

Men jeg klaget på det, siden pæra var ny(ble solgt nyoverhalt), men nå har jeg altså fått ny pære som jeg har satt inn.
    Gleden var stor da den ble satt inn i går, fyret opp projectorn, den starta og bilde var sterkere og bedre en før.. Men var såpass sent at jeg testet ikke med noen film..
    I dag har jeg sett 1 og 1/2 film, orket ikke se den siste ferdig for det er så mye flimmer på bildet, horisonale striper.. flimmer.. uskarpt..
    :x
    Fatter ikke hva det kommer av, alt jeg har gjort er å åpne den, bytte pære og skru sammen. Og sette tilbake i tak feste mitt...

Tenkte at kanskje det var s-vhs kablen som satt litt dårlig et sted, enten i xbox eller i projectoren så jeg gikk over og sjekket.. Men neida, fortsatt like illllleeee..
    Tenkte kanskje noe tull med s-vhs kontakten et sted, så jeg prøvde med vanlig phonokabel xbox.. Neida, fortsatt like illeeee.. :evil:

Har sent melding til han som jeg har fått den av og spurt om han vil ta den inn å sjekke den, får sikkert svar i morra en gang.. Håper jeg, han har vel kanskje gått lei meg alt nå..

Har altså sånn uflax asså..

Men kanskje dere her inne har noen god tips jeg kan prøve på????
    Slik at jeg kanskje kan fikse opp i dette selv??

Håper noen tar seg tid til å trøste meg litt :lol: hehhe..

Mvh
    .Rolf.

Newcomer oyvindherman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra nick...

Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. joda.. noe som henger igjen fra den gangen irc var livet
    Burde vel kanskje begynne å velge meg et litt mer "voksent" nick, men jeg får håpe jeg blir tatt seriøst her inne for det

.rolf.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg føler med deg! Vet hvor inni h******e kjedelig det er med sånn trøbbel.
    Jeg går ut fra at du har sjekket alle kontakter/ledninger som har med bilde å gjøre. Sjekk alle innstillinger ellers også, på alt som kan ha noe å si for bildet. Se etter at alt er slik som det var fra begynnelsen.
    Og dobbelsjekk at lampa sitter ordentlig montert.
    Finner du ikke ut av det, bør du absolutt ta kontakt med han du kjøpte den av. Du skal ikke finne deg i å kjøpe en vare som er defekt... Du har jo riktignok åpnet den selv, men det høres ut som det er en feil du ikke kan lastes for. Lykke til.

Active Frode H. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det aller første du må gjøre, er å koble til pc'en å prøve å kjøre film fra den. Eldre presentasjonsprojektorer har ELENDIGE linjedoblere innebygget, og med bruk av PC omgås denne totalt. Horisontalt linjeflimmer er et resultat av dårlig linjedobler.

Frode

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ang. nicket

... og for å virkelig vri kniven godt rundt i såret ... Loser = taper, Looser = løsere (som i løs, løsere, løsest) ... kall meg forutinntatt men får inntrykk at det var første alternativ du gikk for her...

sorry... kunne ikke dy meg

(håper ikke dette utvikler seg til en sånn karma-greie, der jeg kommer hjem og finner X1'en i tusen biter på gulvet...)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke en kategori hvor man diskuterer nick. Kun tekniske diskusjoner..

Takk

AK

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes Lygren og Ak begynner å bli litt for firkantet i dette forumet nå (kanskje de ser for mye på tv og film? :-) ). Det må kunne diskuteres litt på siden av et tema uten at man må må vandre i mellom diverse kategorier hele tiden.

John Roger

Active Frode H. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorojo
    Synes Lygren og Ak begynner å bli litt for firkantet i dette forumet nå (kanskje de ser for mye på tv og film? :-) ). Det må kunne diskuteres litt på siden av et tema uten at man må må vandre i mellom diverse kategorier hele tiden.

John Roger
    HELT ENIG!!!! Begynner å bli skikkelig lei av å se at folk får kjeft bare de nevner en pris. En moderator skal ikke moderere annet enn ufine innlegg og ting som bryter loven. Overivrige moderatorer kan fort "ødelegge" et forum.

Send de på "kurs" til Avsforum.

Men denne diskusjonen hører kanskje også hjemme i en annen tråd :roll:

Frode

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det med deg looser?

Fått orden på det?

Har du prøvd med en valig DVD spiller i steden for X-box'en?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •