Enda en "hvilken projektor tråd"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Enda en "hvilken projektor tråd"

Vurderer å kjøpe meg projektor, men har litt problemer med å finne meg noe som passer rommet mitt.

Jeg har bare 2.8 meter mellom veggen der jeg kan plassere pj'en og der et lerrett en gang kanskje kommer til å henge. Jeg trenger derfor en pj som har en god zoom, uten nevnverdig kvalitetstap (vil jo ha det størst mulig).

Det andre problemet er at jeg bruker en DV-585, som verken har DVI eller HDMI, men derimot komponent som beste utgang. Kanskje det finnes en overgang jeg evt. kan bruke?

Når det gjelder teknologi, så har jeg egentlig ikke gjort meg opp noen mening ennå, er først og fremst ute etter å se hvilke muligheter jeg har.

Om jeg trenger lensshift vet jeg egentlig ikke helt. Har en hylle som jeg må sette pj'en i, og den skulle helst vært femten cm lenger til den ene siden. Vet ikke om det går an å bare vri pj'en litt til siden uten at det gjør noe...?

Nå har jeg ikke tenkt til å gjøre dette til en prisjakt-tråd, men syns at jeg kanskje bør nevne at pristaket er på ca. ti laken, men evt. biligere altenativ mottas med takk.

Dette er kanskje som å be om å få i pose og sekk, men jeg tar sjansen...

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ttorneby
    ......Jeg har bare 2.8 meter mellom veggen der jeg kan plassere pj'en og der et lerrett en gang kanskje kommer til å henge. Jeg trenger derfor en pj som har en god zoom, uten nevnverdig kvalitetstap (vil jo ha det størst mulig).

Det andre problemet er at jeg bruker en DV-585, som verken har DVI eller HDMI, men derimot komponent som beste utgang. Kanskje det finnes en overgang jeg evt. kan bruke?

..... Vet ikke om det går an å bare vri pj'en litt til siden uten at det gjør noe...?...
    Du får ikke synlig kvalitets tap ved bruk av zoom.

Bruk komponent inntill at du oppgrader, fungere bra det. Glem overganger, komponent = analog, HDMI/DVI = digitalt

Å vri pj'n er fy.

Disse ser ut til å dekke ditt behov:
    Panasonic AE-700 (under 10 lapper, de ander over)
    Epson TW-600
    Panasonic AE-900
    Sanyo Z4

Se AVNytt for eksakte priser.

(Hmm...pussig alle er LCD ;-))

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •