NEI NEI NEI !!! der smalt pæra!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NEI NEI NEI !!! der smalt pæra!

Damn!!
    Brukt masse tid på å mekke meg sitte plasser, hengt opp lerret, hengt opp projektor, kjøpt kabler og montert alt etc..
    Så er det endelig høstferie og legger meg til rette for å se "The Italien Job", kommer halvveis i filmen og hører et lite smell og alt blir mørkt!
    :shock: :shock: :shock:

Noen av der som kan si meg hvor jeg får tak i pære til min DAVIS DL S8, og hvor det kan være billigst??

*griner en skvett nå*

.rolf.

Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm.. :roll:

Dårlig med respons på spørsmålet mitt gitt, jeg som håpet å få shoppa meg pære i dag, men litt usikker på hvor jeg skal henvede meg..
    Men..
    Har et annet spørsmål ang pæra, altså det kom et lite Smell/knepp lyd så ble det svart, det var ikke noen tegn på at bilde ble mørkere før dette skjedde, og inni pæra så ligger det masse små glass biter.

:shock:

Er dette en pære som har hatt produksjonfeil? Eller er det sliks om skjer når pæra har gåt sin gang? Da jeg fikk den sto tellere'n på 25 timer eller noe, og jeg fikk beskjed om at den var nyoverhalt, men teller'n er jo enke sak å nulle ut i menyen, er jeg lurt, igjen?

.rolf.

Newcomer oyvindherman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pæra skal ikke xplodere selv om den er utgått, så dette høres ut som en annen feil.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette en pære som har hatt produksjonfeil? Eller er det sliks om skjer når pæra har gåt sin gang? Da jeg fikk den sto tellere'n på 25 timer eller noe, og jeg fikk beskjed om at den var nyoverhalt, men teller'n er jo enke sak å nulle ut i menyen, er jeg lurt, igjen?

.rolf.
    Kjøpte du denne nylig..? Hvor gammel er den?

Vet desverre ikke om noen god plass å kjøpe ny pære... Men sjekk litt på www.AVSforum.com

Mvh

AK

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •