Et skritt til på stigen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et skritt til på stigen

Et lite innlegg fra en fersking i faget. Jeg har hatt nå lenge et billig anlegg, JVC-altienpakke, dvd-spiller/sub og små front og bakhøytalere. Som den novise jeg er, og kanskje ikke har så store krav til lyd, er jeg kjempefornøyd med anlegget. Sammen med min 32" widescreentv blir opplevelsen kjempeflott synes jeg..

MEN.. nå begynner drømmen om en videokanon å melde seg. Jeg er kanskje som en annen nevnte her, mer filmfantast enn utstyrsfantast. Jeg har sett på en BenQ PE5120, og gjennom kontakter lovet en god pris på en slik. Det jeg lurer på, er all kobling/ledninger osv. til en slik projektor. Jeg har da:

XboX, JVC altiettanlegget og en trådløs tv-overføring fra stuen.. Hva er mulig i forhold til projektoren og finnes det noen koblingseksempel en plass?

Med vennlig hilsen
    Gaupset

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Velkommen til forumet.

Dårlig med respons her?

PE 5120 kan du koble til med DVI/VGA - Komponent -S-vodeo og kompositt(fysh).

Trådløs overføring fungerer stort sett dårlig, støyen blir så synelig på stort bilde. Trekk heller en kompositt eller s-video.

Vet ikke hvilke utganger du har på JVC'n, men en scart er der sikkert og støtter denne s-video kan den brukes ellers blir det kompositt som er den dårligste "bildeveien".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •