Er Sony VPL-HS2 vert og kjøpe? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lensshift på AE700 har jeg lest om flere steder er noe "billig plastdrit"..... Nå er det vel nesten umulig å finne frem til hvor dette står. Hvis man gjør et søk på AE-700 så består vel 49% av alle innlegg på forumet. SVS står vel for samme del.... Da er det 2 % igjen som ikke består av propaganda for et eller annet produkt....
    Siden dette ikke er en lensshift-tråd, får vi prøve å avslute akkuratd et. Lensshiften på AE700 er ikke lett å justere, men etter hva jeg har hørt og sett holder den posisjonen etter at den er strammet til. Jeg tror det må være i ekstreme tilfeller at den synker. Har man det problemet, ville jeg vært seriøst bekymret for pæren.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Lensshift på AE700 har jeg lest om flere steder er noe "billig plastdrit"..... Nå er det vel nesten umulig å finne frem til hvor dette står. Hvis man gjør et søk på AE-700 så består vel 49% av alle innlegg på forumet. SVS står vel for samme del.... Da er det 2 % igjen som ikke består av propaganda for et eller annet produkt....
    Siden dette ikke er en lensshift-tråd, får vi prøve å avslute akkuratd et. Lensshiften på AE700 er ikke lett å justere, men etter hva jeg har hørt og sett holder den posisjonen etter at den er strammet til. Jeg tror det må være i ekstreme tilfeller at den synker. Har man det problemet, ville jeg vært seriøst bekymret for pæren.
    ved bruk av ekstreme subwoofere som f.eks SVS er det nok ikke bra for pæra. Et gummioppheng på PJ er nok å anbefale. Selv tror jeg at jeg skranglet ihjel C-60'ien jeg hadde..... Det ble plutselig mye blått i bildet etter en fuktig kveld.....

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    jeg har lest det her et sted.... at linsa har en tendens til å "synke". Om det er lensshift som er direkte årsak til dette kan man jo undre seg over. Det kan jo ogsp skyldes takfestet....

Lens-shiften til AE-700 er ikke en av de beste nårdu ønsker å stille den inn. Til det er den ikke "fintfølende" nok. Men når du først har funnet posisjonen (som de fleste av oss kun gjør en gang) så sitter den bra når du skrur den til.

Ettersom jeg kan huske var det vel Sony HS-50 eller Sanyo PLV-Z3 som justerte seg selv med litt for høyt basstrykk......

Ellers så tør jeg vel påstå at det ikke bare er oppskrytende propaganda-prat her på forumet angående AE-700 i forhold til SVS, 700 har fått sin del av "pepperen" den også.......

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ~Chriz~
    Jeg skal kjøpe SVS PC-Plus eller SVS PB12-Plus

Trenger jeg og bekymre meg for det da?
    Personlig ville jeg mye heller gått for stort bilde enn mer bass. Du har jo RF7. Disse leverer vel såpass med bass at du kan klare deg en stund med det?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •