ptae200 vs x1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: ptae200 vs x1

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ptae200 vs x1

sitter og vurderer prosjektør, og vil ikke så veldig høyt opp i pris, trur uansett jeg kommer til å bli knallfornøyd, valget heller mye mot x1 siden den får mye skryt, men regnbuen bekymrer meg, og etter en lang sommer begynner jeg å bli imun mot regnbuemedisin :shock:

ptae300 synes jeg blir litt dyr, men er det ikke rimelig liten forskjell på denne og ptae200, litt mindre lys, litt mindre oppløsning, og litt mindre kontrast.

Har hatt ptae100 og epson emp30 på lån, og synes ptae100 var en ok sak, emp30 synes jeg ga litt dårlig kontrast, så ptae 200 er vel i en klasse over der igjen.

hmmm.....må se om ikke jjeg får tid til å stikke ned på hifi centret og se om de har en x1, så får jeg se om jeg ser noen regnbuer

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå har ikke jeg sett noen av Panasonic prosjektorene, men hvis du ser på spesifikasjonene ser du at det er noen flere forskjeller mellom 200 og 300 enn du nevner. Blandt de største av de er vel at 200 ikke har "SmoothScreen Technology" som 300 har, og som gjør at 300 er en veldig attraktiv LCD modell.
    Her kan du se nærmere på sammenlikningen av dem selv, de to siste sidene: http://www.panasonic.com.au/product_pdf/PT-AE300E.pdf

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •