BenQ PE7800: Mulig å bli kvitt "infofelt"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer NerdeRune sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ PE7800: Mulig å bli kvitt "infofelt"?

Hallo,

Seniliteten har satt inn i en alder av 31, og jeg husker rett og slett ikke om prosjektoren min har vært sånn hele tiden eller om dette er noe som har dukket opp nylig..

Jeg er veldig fornøyd med PE7800'en min etter ca. et halvt år i bruk, men det er et lite "infofelt" nede til høyre hvor det står hva slags signal jeg ser på (DVI, S-Video osv.) og formatet (Anamorphic osv.). Jeg mente at dette tidligere dukket opp i en kort periode (10-20 sekunder?) og så ble borte. Nå derimot er det der hele tiden, og etter grundige søk i manual og menyen på prosjektoren finner jeg ikke ut hvordan jeg blir kvitt den igjen. Den kan jo være litt forstyrrende når man ser på en film, mener jeg..

Det kan godt tenkes at jeg takket være seniliteten bare rett og slett har glemt at det har vært sånn hele tiden, men bare i tilfelle det er mulig å få den bort - kunne en vennlig sjel ha gitt meg et hint om hvordan?

Takker, og videre god 17. mai til alle!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke er faring med projektoren din, men tipper ganske så sterkt at dette er info som skal la seg fjerne.
    Ellers hadde nok den gode 7800 fått en STOR minus i alle de tester den har brilljert.

Da må vi være tålmodige og vente til noen erfarne BenQ eiere har fått svelt unna litt pøsler og is, så kommer løsningen skal du se.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *svelg*

Har hatt samme greie med 8700 etter jeg var i servicemenyen og lekte meg. prøv å steng helt av(inkl. kjøling) og koble strømmen fra i et par minutter. hjelper ikke det, slå servicemenyen av og på: meny- power- meny-meny. x2

dette er sikkert en liten bug..

Newcomer NerdeRune sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strømmen koblet fra i et par minutter var alt som skulle til! Skal slutte å undervurdere de tipsene som stadig i forskjellige sammenhenger anbefaler å rett og slett ta ut strømkabelen.

Mange takk for hjelpen!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •